Ministarstvo zdravlja uvelo novih 20 telefonskih linija za koronu
Ministarstvo zdravlja uvelo novih 20 telefonskih linija za koronu
14/03/2020
Autor:
Info Press
Izvor: Novosti/V.N
Foto: Pixabay
Ministarstvo zdravlja uvelo je u petak dodatnih 20 brojeva telefona, u ukupno 25 ustanova širom Srbije, putem kojih građani mogu da dobiju informacije o virusu kovid-19. Nove linije otvorene su od osam do 22 sata. Time bi trebalo da se omogući brža i efikasnija komunikacija sa epidemiološkim službama i da se rastereti centralna linija 064-8945-238, na kojoj zbog više od 100 poziva dnevno i preopširnosti građana dolazi do zagušenja. Veliki je pritisak i na ostale brojeve u regionalnim zavodima za javno zdravlje, zbog čega se događalo da ne može da se dobije veza.
U Ministarstvu zdravlja potvrđuju da je, posebno u vreme kada se objavljuju nove informacije o broju testiranih i pozitivnih uzoraka, opterećen i njihov sajt.
– U petak u 8.18 ujutru na našem sajtu bilo je više desetina hiljada posetilaca – kažu u Ministarstvu.
Operaterima na broju 064-8945-238 građani, kako je potvrđeno “Novostima”, postavljaju najrazličitija pitanja, od kojih mnoga nemaju nikakve veze sa virusom kovid-19.
– Događa se da zovu i kažu: “Samo proveravamo da li se javljate”. Oni koji žele informaciju pitaju gde da nađu maske, da li one štite, koje maske su najbolje, kako se nose, da li da koriste sredstva za dezinfekciju, gde da kupe alkohol… Ima i pitanja da li glavobolja i najrazličitije zdravstvene tegobe takođe mogu da se povežu sa vurusom kovid-19. Pričaju ko je gde putovao, raspituje se u kolikoj je opasnosti… Problem je što bi građani da ćaskaju, nesvesni da zauzimaju liniju. Ako pokušamo da ih prekinemo, onda trpimo kritike da smo neljubazni.
Centralna linija, ali i sve druge u zavodima za javno zdravlje, nisu samo pod lupom građana, nego i Ministarstva:
– Na svakih sat vremena kontrolišemo da li se operateri javljaju na telefone – kažu u ovom ministarstvu.
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Ministarstvo zdravlja uvelo novih 20 telefonskih linija za koronu". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.
U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.
Otkrivanjem raka dojke u ranoj fazi pruža se mogućnost za efikasnije lečenje-primenom odgovarajuće savremene terapije, a značajno se unapređuje i kvalitet života
Deformitet kičmenog stuba kod dece može uticati na rast, pa čak i na funkciju pluća, samo ciljanim korektivnim vežbama, vraćamo snagu i elastičnost mičićima i mekim tkivima.
Osim u Užicu, kampanja se realizuje u još 30 gradova , a sve aktivnosti u oktobru- mesecu borbe protiv raka dojke usmerene su da se ukaže na značaj preventivnih pregleda, skrining mamografiju.
Preventivni pregledi biće nastavljeni i u narednom periodu u skladu sa planom ministarstva zdravlja kako bi što veći broj gradjana imao priliku za preglede, a medju kojima su i oni gradjani koji nemaju zdravstvenu knjižicu.
Ministarstvo zdravlja uvelo novih 20 telefonskih linija za koronu
14/03/2020
Autor:
Info Press
Izvor: Novosti/V.N
Foto: Pixabay
Ministarstvo zdravlja uvelo je u petak dodatnih 20 brojeva telefona, u ukupno 25 ustanova širom Srbije, putem kojih građani mogu da dobiju informacije o virusu kovid-19. Nove linije otvorene su od osam do 22 sata. Time bi trebalo da se omogući brža i efikasnija komunikacija sa epidemiološkim službama i da se rastereti centralna linija 064-8945-238, na kojoj zbog više od 100 poziva dnevno i preopširnosti građana dolazi do zagušenja. Veliki je pritisak i na ostale brojeve u regionalnim zavodima za javno zdravlje, zbog čega se događalo da ne može da se dobije veza.
U Ministarstvu zdravlja potvrđuju da je, posebno u vreme kada se objavljuju nove informacije o broju testiranih i pozitivnih uzoraka, opterećen i njihov sajt.
– U petak u 8.18 ujutru na našem sajtu bilo je više desetina hiljada posetilaca – kažu u Ministarstvu.
Operaterima na broju 064-8945-238 građani, kako je potvrđeno “Novostima”, postavljaju najrazličitija pitanja, od kojih mnoga nemaju nikakve veze sa virusom kovid-19.
– Događa se da zovu i kažu: “Samo proveravamo da li se javljate”. Oni koji žele informaciju pitaju gde da nađu maske, da li one štite, koje maske su najbolje, kako se nose, da li da koriste sredstva za dezinfekciju, gde da kupe alkohol… Ima i pitanja da li glavobolja i najrazličitije zdravstvene tegobe takođe mogu da se povežu sa vurusom kovid-19. Pričaju ko je gde putovao, raspituje se u kolikoj je opasnosti… Problem je što bi građani da ćaskaju, nesvesni da zauzimaju liniju. Ako pokušamo da ih prekinemo, onda trpimo kritike da smo neljubazni.
Centralna linija, ali i sve druge u zavodima za javno zdravlje, nisu samo pod lupom građana, nego i Ministarstva:
– Na svakih sat vremena kontrolišemo da li se operateri javljaju na telefone – kažu u ovom ministarstvu.
Napiši komentar
komentari
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Ministarstvo zdravlja uvelo novih 20 telefonskih linija za koronu". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Otkrivanjem raka dojke u ranoj fazi pruža se mogućnost za efikasnije lečenje-primenom odgovarajuće savremene terapije, a značajno se unapređuje i kvalitet života
Deformitet kičmenog stuba kod dece može uticati na rast, pa čak i na funkciju pluća, samo ciljanim korektivnim vežbama, vraćamo snagu i elastičnost mičićima i mekim tkivima.
Osim u Užicu, kampanja se realizuje u još 30 gradova , a sve aktivnosti u oktobru- mesecu borbe protiv raka dojke usmerene su da se ukaže na značaj preventivnih pregleda, skrining mamografiju.
Ovaj web sajt koristi kolačiće kako bi izvršavao određene funkcionalnosti, te radi analize poseta i prilagođavanja sadržaja. Načini prikupljanja, obrade i upravljanja ličnim podacima, definisani su dokumentom Politika privatnosti.
Obavezni kolačići
Obavezni kolačići su oni koji omogućavaju neometan rad sajta. Drugačije se nazivaju i funkcionalnim kolačićima. Njihovim isključivanjem ispravan rad ovog sajta ne bi bio moguć, te se oni nalaze u ovoj kategoriji obaveznih.
Ukoliko isključite ove kolačiće, nećemo biti u mogućnosti da zapamtimo vaša podešavanja privatnosti i obaveštenje o kolačićima biće iznova učitano na svakoj stranici koju posetite.
Analitički i marketinški kolačići
Ovi kolačići nam omogućavaju da prikupimo podatke o načinima korišćenja sajta i dalje unapređujemo sajt, kako bismo mogli da pružimo korisne i kvalitetne informacije, te pozitivna i personalizovana korisnička iskustva.
Molimo vas odobrite obavezne kolačiće kako bismo mogli da upamtimo vaša podešavanja.