Sajam turizma je prilika manifestacija da se predstave svi turističkib proizvodi Srbije, sa posebnim akcentom na domaće banje. Na sajmu se predstavlja I Turistčka regija Zapadna Srbija.
Slogan ove najveće turističke manifestacije u jugoistočnoj Evropi ove godine je “Jedna karta, bezbroj svetova”, okuplja .
Na sajmu se predstavlja Atomska banja Gornja Trepča, Dragačevski sabor tubača, Nušićijada, Čobanski dani u Kosjeriću, bogata turistička ponuda Zlatiborskog kraja i Zlatar, kao I Bajina Bašta koja ove godine obeležava 120 godina organizovanog turizma I 100 godina od otkrića Pančićeve omorike na Tari.
Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović rekla je da je devizni priliv od turizma u Srbiji 2024. iznosio 2,833 milijardi evra, što je za 11 odsto više nego prethodne godine i naglasila da je to rezultat kojim treba da se ponosimo. Ove godine poseban akcent stavljamo na promociju banja, jer one su sastavni deo i aktivnog odmora i odmora u prirodi koji je traženi turistički proizvod među turistima
“Ovaj sajam je za TOS jako značajan jer je ova manifestacija mogućnost da predstavimo sve turističke proizvode Srbije, sa posebnim akcentom na neke koje posebno ističemo ove godine, a to su naše banje”, Marija Labović direktorka Turističke organizacije Srbije.
Tokom trajanja 46. Međunarodnog sajma turizma, predstavnici TOS-a imati niz bilateralnih sastanaka, medju kojima je i sastanak svih lokalnih turističkih organizacija, hotelijera i agencija. TO Srbije je ove godine posebno za Sajam turizma izdala novu publikaciju o banjama u Srbiji, a pored toga napravljen je i sadržajan multimedijalni program vezan za njih.
“Želimo našim građanima da skrenemo pažnju na bogatstvo Srbije kao kulturno-istorijske zemlje s bogatim kulturno-istorijskim nasleđem”, istakla je Labovićeva.
Sajam je prilika da se predstave svi turistički proizvodi Srbije, da se gradjanima skrene pažnja na bogato kulturno nasledje, ali I da se promoviše etno turizam.
Sajam turizma traje do nedelje 23. februara.