Poreska uprava Srbije apelovala je na poreske obveznike da za vreme vanrednog stanja elektronski komuniciraju sa Upravom posredstvom servisa ePorezi i elektronske pošte, kao i da koriste usluge Kontakt centra.
Posredstvom elektronskih servisa Poreske uprave ePorezi poreski obveznici mogu nesmetano da predaju elektronski potpisane obrasce poreskih prijava, prate status poslatih prijava, imaju uvid u stanje na računima i dobiju e-uverenja.
Poreska uprava Srbije omogućila je elektronski način komunikacije sa poreskim obveznicima otvaranjem posebne mejl adrese za prijem podnesaka elektronskim putem.
Spisak elektronskih adresa koje će primati podneske elektronskim putem objavljene su na sajtu Poreske uprave i vidno istaknute u formi obaveštenja na objektima svih organizacionih jedinica Poreske uprave.
Za neposredan prijem podnesaka, ukoliko za tim postoji potreba, rade četiri pisarnice Poreske uprave. To su pisarnice Poreske uprave u Despota Stefana 118 u Beogradu, u Ulici Modene 7 u Novom Sadu, u Ulici 27. marta 14 u Kragujevcu i u Ulici Nikole Pašić 24 u Nišu.
Kako je saopšteno, pojačan je i rad kontakt centra, kome se građani mogu obratiti radnim danom od osam do 18 časova za sve informacije u nadležnosti Poreske uprave Srbije na brojeve telefona: 0700-700 007 i 011-33 10 111.
Informacije o svim eventualnim naknadnim izmenama objavljivaće se redovno i na sajtu Poreske uprave.