“Telekom Srbija” uspešno odbija napade konkurencije i nastavlja da razvija svoje poslovanje u dijaspori pa će poslovnice, uz osam u Austriji, sada imati i u Nemačkoj
Ovog meseca “Telekom Srbija” će otvoriti poslovnicu u nemačkom gradu Frankfurtu, i tako uvećati broj poslovnica u dijaspori jer već ima osam u Austriji, od kojih četiri u Beču, rekao je danas generalni direktor “Telekoma“, Vladimir Lučić, gostujući na TV Pink.
Kao adute pred konkurencijom Lučić je naveo programe „Arenu sport“ i „Apolon bioskop“.
“Arena sport” kanale gleda 3,2 miliona domaćinstava, od Slovenije do Makedonije, i ta televizija je regionalni lider koji je u poslednje dve godine kvalitet podigla uvođenjem španske, portugalske i NBA košarkaške lige.
– Ambiciozni smo da nabavimo nove lige i budemo najkvalitetniji sportski kanal na prostoru zemalja bivše Jugoslavije – rekao je on.
Platformu “Apolon” direktor „Telekoma“ je opisao kao neku vrstu balkanskog “Netfliksa” (najveća svetska platforma za filmove) i naveo da ona od aprila ima 67.000 korisnika, te da je izuzetno zadovoljan tim rezultatom.
Istakao je da postoji izuzetno veliki odziv na akciju afirmacije interneta gde je paket u prvoj godini koštao jedan dinara.
Nelojalna konkurencija
Direktor Lučić se osvrnuo na tužbe za naknadu štete protiv “Junajted grupe” (SBB) podneo u Srbiji i Švajcarskoj i rekao da su sigurni da ćemo uspeti da štetu naplate.
On je ocenio da se “Junajted grupa” ponaša nelojalno na tržištu i da najgrublje zloupotrebljava slobodu medija.
Naveo je da ta grupa svoje tv kanale ne daju drugima, kao što to radi “Telekom Srbija”.
– I mi i oni zarađujemo od korisnika. Mi sve poreze plaćamo u Srbiji, a oni poreski optimizuju bilanse, da što manje poreza i naknada plate u Srbiji. To je nelojalna konkurencija s njhove strane – rekao je on, dodajući da je “Telekom Srbija” lider u svim vrstama usluga, i da odatle potiče nervoza “Junajted grupe”.