Iako je koronavirus najviše pogodio sektor turizma, mnogi turistički radnici ipak se ne predaju. Tako je jedna onlajn turistička agencija u vreme krize, turistima ponudila potpuno nov koncept putovanja.
Njihov poslovni korak kriza je usporila, ali ne i zaustavila. Već sedam godina Miljan, Tamara i Andrija goste iz celog sveta na neobičan način upoznaju sa Srbijom, a od pre mesec dana, nešto slično nude i domaćim turistima.
“Mi inače radimo privatne ture za strane turiste i na tim turama ih vodimo na neka mesta koja nisu deo nekog masovnog turizma nego su to ili neka manje poznata mesta ili ih vodimo u neka seoska domaćinstva ili kod nekih autentičnih domaćina”, kaže Milan Miljević.
Objašnjava da su ceo taj koncept putovanja s lokalnim prijateljem želeli da primene i na domaće turiste s tim što su malo modifikovali da putnici primarno putuju u sopstvenoj realizaciji a da oni rade pripremu i organizaciju tog putovanja.
Za one koji žele u samovodeću avanturu, a ne znaju odakle da krenu, osmišljena su četiri programa koja mogu da se prilagode željama i potrebama putnika.
Pred polazak dobija se detaljan plan puta, rezervacije smeštaja, restorana i preporuke ali se komunikacija s ovom tročlanom ekipom tu ne završava.
“Nakon što pošalju mejl, mi smo s njima u stalnoj komunikaciji kada kreiramo paket aranžman imaju sve vreme našu podršku, ukoliko dođe do nekog zastoja tu smo da otklonimo svaki problem. S obzirom da su to uglavnom manje više dostupna mesta, nema nekih problema što se tiče pronalaska, navodi Andrija Vatović turistički vodič.
Dodaje i da to bude jedino neki savet za dobar restoran koji je van ture da im preporuče ili negde dalje ako žele sami da nastave putovanje.
Plan je da se ovakav oblik putovanja predstavi i stranim turistima, a ekipa veruje da će njihov koncept samovodećih tura zaživeti i među domaćim putnicima.