Povodom prevarnih i lažnih imejlova koji stižu građanima, a u kojima se zloupotrebljavaju korporativna obeležja i ime JP “Pošta Srbije”, kompanija obaveštava javnost da “Pošta Srbije” ne stoji iza ovih aktivnosti, kao ni iza bilo koje druge akcije putem imejl poruka, interneta ili društvenih mreža, navodi se u saopštenju ovog javnog preduzeća.
Građanima savetuju da, ukoliko prime imejl ili bilo koju drugu poruku sa simbolima “Pošte”, budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke, dodaje se u saopštenju.
Pošta Srbije je pozvala građane da u slučaju bilo kakve nedoumice, pozovu njen Kontakt centar preko telefona 0700 100 300 i 011 360 7788.
“Nadležne službe JP ‘Pošta Srbije’ prate objave na društvenim mrežama i posebno vode računa o eventualnim zloupotrebama korporativnih obeležja preduzeća, o čemu korisnike redovno obaveštavaju na zvaničnoj internet stranici i Fejsbuk profilu ‘Pošte Srbije'”, navodi se u saopštenju.
Napominje se da kompanija reaguje na uočene zloupotrebe prijavom Upravi kriminalističke policije protiv nepoznatih lica zbog zloupotrebe korporativnih obeležja i imena JP “Pošte Srbije”.