Sistem 48 sati konačno je zaživeo u gradu Užicu. Zamišljen je kao nabrži put do rešenja komunalnih problema i efikasnijeg rada javnog sektora. Od danas će građani Užica sve probleme moći da prijave tokom 24 sata 365 dana godišnje, i to na šest načina.
Građani mogu izabrati način nakoji im najviše odgovara da komunalni problem prijave, kao i način na koji želeda budu obavešteni o statusu zahteva. Prijavljivanje problema može biti putem popunjavanja formulara na zvaničnoj prezenataciji grada Užica, zatim putem slanja SMS poruke, pozivom na broj 592 48 48, slanjem elektronske pošte, putem besplatne android aplikacije, ili dolaskom lično u kancelariju 18a.
„Naši sugrađani će moći da prijave sve one probleme iz svog okruženja. Mi ćemo pratiti zahteve građana, tako da ćemo nadograđivati sistem i u hodu širiti lepezu tih zahteva i problema, ali i predloga“, kaže Branislav Mitović, predsednik Skupštine grada Užica.
Grad Užice u poslednje vreme užurbano radi na pitanju digitalizacije, što je i primećeno od strane raznih evropskih i svetskih institucija, pa će tako podrška stići i od UNDP, istakao je predsednik skupštine grada. On dodaje da je Užice jedno od prvih gradova u Srbiji koje već godinu dana saziva i vodi sednice elektronskim putem, što je pokazalo ogromnu uštedu i veliku efikasnost.
I gradonačelnik Užica mišljenja je da će sistem 48 sata obezbediti najbolju moguću komunikaciju izmedju građana i javnog sektora, i naglašava da će grad konačno imati javni sektor koji će u potpunosti biti na usluzi svim Užičanima.
„Svi će moći da vide i šta su pitali, ali i šta su dobili kao odgovore. To je dragoceno za sve nas, tako dane postoji više niko u javnom sistemu grada Užica ko će moći da sakrije pitanja građana, kao što je to da sada bilo i čega smo mi potpuno svesni“, naglasio je Tihomir Petković, gradonačelnik Užica.
Ovo će biti idealna prilika da rukovodstvo grada ima dnevne i sedmične izveštaje, kako bi se mogao pratiti rad javnog sektora.