U prvoj masovnoj akciji pošumljavanja u okviru projekta „Zasadi drvo“, u nedelju 17. novembra, za samo jedan dan Srbija je dobila 51.256 novih sadnica.
Ovu akciju pokrenule su kompanija dm drogerie markt i Adria Media Group, u saradnji sa institucionalnim partnerima: Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava šume, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokretom Gorana Srbije, Privrednom komorom Srbije i Botaničkom baštom „Jevremovac“, postavivši, zajedno sa građanima volonterima, svojevrstan rekord masovne radne akcije pošumljavanja u Srbiji.
Direktorka dm Srbija i Severna Makedonija, Vesna Stojanović, ukazala je na značaj ovog projekta i iskazala zadovoljstvo što se pozivu za najveće jesenje pošumljavanje odazvao veliki broj građana.
Ovu akciju pokrenule su kompanija dm drogerie markt i Adria Media Group, u saradnji sa institucionalnim partnerima: Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava šume, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokretom Gorana Srbije, Privrednom komorom Srbije i Botaničkom baštom „Jevremovac“, postavivši, zajedno sa građanima volonterima, svojevrstan rekord masovne radne akcije pošumljavanja u Srbiji.
Direktorka dm Srbija i Severna Makedonija, Vesna Stojanović, ukazala je na značaj ovog projekta i iskazala zadovoljstvo što se pozivu za najveće jesenje pošumljavanje odazvao veliki broj građana.
I u jubilarnoj 15. godini poslovanja u Srbiji, kompanija dm, svoju posvećenost ciljevima održivog razvoja i pružanja podrške društvenoj zajednici u kojoj posluje, potvrđuje opredeljivanjem za politiku održivog razvoja. Upravo zbog toga, dm u svom asortimanu ima preko 1.000 proizvoda koji predstavljaju odgovarajuće ekološke alternative proizvodima koje svakodnevno upotrebljavamo.
Kao dodatan korak očuvanja životne sredine, kompanija dm je 14. oktobra 2019. godine u potpunosti povukla plastične kese iz prodaje, a svojim kupcima nastaviće da nudi ekološke alternative i doživotnu garanciju u vidu dm pamučne trajne torbe.