Građani Šapca su ogorčeni stalnim istupima gradonačelnika Nebojše Zelenovića, koji u svojim medijima slavi dosadašnje rezultate i neke samo njima znane investicije koje su navodno doneli svojim sugrađanima, mada i vrapci u ovom gradu znaju da sve što je kao investicija stiglo, stiglo je zahvaljujući republičkim vlastima i ličnom angažmanu predsednika Vučića!?
Međutim, u svojim pričama o izmišljenim virtuelnim uspesima, uostalom, kao svaki čovek koji je pomešao snove i stvarnost, zaboravili su da spomenu i Javno privatno partnerstvo sa čuvenim Boškom “ Duga” iz Petlovače, o nabavci 61. gasnog autobusa koji je grad Šabac koštao skoro 30 miliona evra!?! I to je jedno od onih partnerstava po davno patentiranom modelu poslovanja Dušana Petrovića, u kome se javio samo jedan ponuđač za ovaj posao i u kome se konkursni uslovi šteluju i spinuju za unapred poznatog partnera?! Da li treba reći i to, da je “Duga” izabrana bez novog javnog poziva za nadmetanje, da je odabrana firma bez dokaza da ranije nije imala posla sa zakonom… Da li je moguće da firma koja je prikazala samo 16 zaposlenih uzme ovakav posao, koja nema dokaze da ima tehničku osposobljenost za ovaj posao…
Da je muljačina žešća u pitanju, po već oprobanom modelu “seoskog lisca advokata” ima dokaza koliko hoćete…Najsmešniji je podatak da je Grad tražio da autobusi budu polovni, ali ne stariji od 9 godina i da nisu prešli više od 600.000 kilometara!? Jel to oni umesto devojke Gradu uvaljuju vremešnu babu? Izgleda da je i to moguće u Šapcu, gradu “slobode i demokratije”…
Ali, kao i za mnoge druge stvari u ovom gradu, država Srbija je ostala nema i slepa kod očiju, mada ni to nije tema ovog teksta. Već nešto mnogo ozbiljnije i što poprilično ugrožava bezbednost svih u ovom gradu i zbog čega su svi građani veoma ogorčeni zbog još jedne “muvačine onih kojima jedva čekaju da vide leđa”!?
O čemu se radi? Prosto rečeno, ti polovnjaci – autobusi na gas su krenuli 1.juna ulicama Šapca i verovatno i okolnih prigradskih naselja! Ali, niko živi ne zna, njihov vozni red, nema podataka kojim trasama idu i ono što je najbitnije: Termini polazaka? Tako se dešava da prođe autobus potpuno prazan, a da su revoltirani građani, pre toga čekali taj isti autobus i po dva-tri sata? Onda, besni i nervozni, snalaze se kako znaju i umeju, pa Zelenovićevi i Dušanovi gasni polovnjaci klackaju se bez putnika?! Ili sa samo nekoliko srećnika koji su dočekali taj fantomski vozni red…
Džaba što je Zelenović objavio kako je to letnji vozni red počeo od 1.juna ove godine… S obzirom na starost autobusa, taaj fantomski vozni red, više liči na onaj iz filma “ Ko to tamo peva”…
Ali, ni to nije glavni problem koji su direktno proizveli svojim proverenim muljatorskim veštinama u koje su upleli one koji su spremni da tako posluju?!
Građani traže odgovor na nešto što je još bitnije od fantomskog reda vožnje,a što ima veze sa bezbednošću svih: A, to je, gde se i na koji način tankuju ovi autobusi? Gde se nalaze gasne stanice na kojima se gasom kao pogonskim gorivom puni 61 autobus iz ovog nameštenog javnog privatnog partnerstva Grada Šapca i firme “Duga” iz Petlovače? Da li su te crpne stanice, ili pumpe sasvim bezbedne za građane koji žive u bližoj i daljoj okolini? Da li su na vreme atestirana ta mesta i gde se ona uopšte nalaze? Niko to ne zna i naravno da o tome ćute glavni akteri ove gradske vozne muvačine?
Izgleda da je Bošku,Nebojši i Dušanu bila samo bitna zarada, provizije i sve ostalo što uz to ide… O bezbednosti tih ekoloških autobusa koje navodno građani ne treba ništa da plaćaju – izgleda nisu se ni setili! To za njih nije ni bitno.
I još jedan detalj, još jedan dokaz koliko je Zelenović vezan za ovaj “ mućka Boško trans” projekat: Naime, svaki autobus je obezbeđen reklamom Zelenovićeve stranke elektronskim kajronom-porukom na čeonoj strani autobusa!? Pa gde to još ima, da građani plate polovnjake, da kajmak skinu oni iz zgrade Arhiva i da još pride te iste autobuse koriste za lične političke promocije sebe I malenih stranaka sa kojima idu na lokalne izbore? Samo u Šapcu, gradu koji više sada brane Amerikanci, nego kada su ga osvajali Austrougari, Nemci, pa još ranije Turci…