Momirović: Građevina nije stala, mora da se radi svaki dan

Momirović: Građevina nije stala, mora da se radi svaki dan

13/12/2020

Autor: 

Info Press

Izvor: RTS

Foto: Tanjug/Nemanja Aćimović

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović nenajavljeno je danas posetio gradilište deonice autoputa “Miloš Veliki” od Čačka do Požege i tom prilikom poručio da na svim infrastrukturnim projektima u zemlji mora da se radi i vikendom, kako bi se što više ubrzali radovi.

Momirović je nakon vanredne kontrole rekao Tanjugu, na petlji Pakovraće kod Čačka, da su kineski partneri, glavni izvođač radova C C C C, odlična kompanija koja gradi veoma zahtevnu deonicu.

“Evo, radimo i subotom i nedeljom, jer želimo da iskoristimo svaki lep dan kako bi što više napredovali radovi”, istakao je Momirović.

Napomenuo je da se u okviru deonice Preljina – Požega grade i dva najduža tunela Laz i Munjino Brdo.

Podsetio je da je kada je postao ministar prvo kontrolisao radove upravo na toj deonici, od Preljine do Požege, i da je i danas ponovo posetio, a sve u cilju dodatnog ubrzanja radova.

Momirović ističe da je ta deonica nastavak autoputa ka Crnoj Gori, kao i da na tom pravcu postoji velika frekvencija vozila.

“Doneli smo nekoliko akata, dozvolu za ovu petlju Pakovraće, rešili pitanje pozajmišta, rešili još neka važna pitanja. Imamo veliki problem sa eksproprijacijom koju ubrzano rešavamo”, naveo je ministar.

“Radi se i preko vikenda”

Odmah smo ustanovili da ne želimo da prihvatimo izvlačenje na koronu, iako je to objektivan problem, dodao je on.

“Građevina radi, radi se i preko vikenda, jer vremenske prilike to dozvoljavaju”, naglasio je Momirović.

Napominje da, sa druge strane, zbog mera koje su na snazi vikendom ne može da radi oko 100.000 ljudi.

“Moramo brzo da donosimo neka nova rešenja, da vidimo da li su agresivne mere koje utiču na ekonomiju donele rezultate i da li imamo pad zaraženih odnosno da vidimo šta ćemo po tom pitanju raditi”, rekao je on.

Naglasio je da svakako treba pojačati kontrolu poštovanja mera kako se nikome ne bi dozvolilo da ih krši, ali da sa druge strane treba što pre razmotriti da li restriktivne mere donose rezultate i kako da se omogući ljudima da rade.

Gradonačelnik Čačka Mulun Todorović ističe da je to već druga poseta ministra Momirovića za mesec dana, od kada je preuzeo dužnost.

Todorović je rekao da je Preljina – Požega veoma važna deonica za građane cele zemlje, a posebno Zapadne Srbije i Grad Čačak, kao i opštine Požega i Lučani.

Radovi idu utvrđenom dinamikom uz mnogo problema na terenu, ali tu smo zajedno da sagledamo situaciju, kaže Todorović.

“Naš posao je eksproprijacija i donošenje rešenja, preko 1.000 rešenja smo doneli ili je u toku donošenje, to je veliki posao. Imamo hodograme i nadam se da će radovi teći planiranom dinamikom, jer je reč o velikom infrastrukturnom projektu koji bi trebalo da završimo do kraja sledeće godine”, ističe gradonačelnik.

Deonica od Preljine do Požege duga je 30,9 km i treba da bude završena do kraja 2021.

Tunel Laz jedan od najdužih u Srbiji

Tunel Laz kroz planinu Jelicu biće najduži tunel na toj trasi i jedan od najdužih u Srbji od skoro tri kilometra. Takođe, u blizini Lučana se gradi i tunel Munjino brdo od 2.800 metara.

Skoro trećinu trase od 30,93 kilometara na budućem autoputu od Preljine do Požege, činiće mostovi i tuneli.

Izvođač radova na ovoj deonici, koja je nastavak projekta izgradnje autoputa Beograd – Južni Jadran ukupne dužine 258 kilometara, je kineska kompanija China Communications Construction Company.

Pored ova dva velika tunela, biće izgađen i tunel Trbušani od oko 300 metara dužine, 35 mostova ukupne dužine 5.196 metara, četiri nadvožnjaka ukupne dužine 592 metra, zatim skoro dva miliona kubnih metara nasipa, izgradnja kompletne saobraćajne petlje Pakovraća koja će omogućiti rasterećenje postojeće obilaznice oko Čačka, dok će na celoj trasi biti tri saobraćajne petlje.

Rok za izvođenje radova je 36 meseci, a vrednost radova je 450 miliona evra.

Autoput Preljina – Požega podeljen na tri manje deonice

Od Preljine do Prijevora duž reke čemernice i malim delom pored Zapadne Morave, u dužini do 8,27 kilometara.

Zatim od Prijevora do Lučana bi trebalo uraditi 15,51 kilometar i izgraditi 20 mostova koji će biti duži od tri kilometra.

Treća poddeonica, od Lučana do Požege, protezaće se na sedam kilometara i na njoj bi trebalo da budu izgrađena tri mosta, tunel dug 2.040 metara, petlja u Lučanima i most preko reke Bjelice.

Autoput od Preljine do Požege ima veliki značaj za povezivanje Srbije i regiona, jer predstavlja nastavak Koridora 11 ka granici sa Crnom Gorom, ali je i deo budućeg autoputa Beograd – Sarajevo, pošto od Požege preostaje da se izgradi još oko 60 kilometara do granice sa BiH.

Deonica Preljina – Požega će povezati Čačak, Lučane i Požegu i dva okruga – Moravički i Zlatiborski i važan je ne samo za brzi razvoj tog dela Srbije, već i za regionalno povezivanje.

Kod Čačka će se Moravskim koridorom povezati Koridor 11 i Koridor 10.

Planirana je i gradnja deonice Koridora 11 od Požege do Boljara na granici sa Crnom Gorom, u dužini od 107 kilometara.

, , ,

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom.
Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Momirović: Građevina nije stala, mora da se radi svaki dan". 
Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

“VINOMANIJA” ZLATIBOR 27.07.2024.GODINE PREZENTACIJA HYUNDAI “TUCSTON” – TERASA I PLATO ISPRED HOTELA PALISAD

Pridružite nam se na Festivalu  “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.

Kliknite ovde za sve oglase

pročitaj još sličnih vesti

Prvi sneg nije doneo veće probleme u Užicu

Sneg koji je noćas i jutros padao na području Grada Užica, kao i na teritoriji užičkih seoskih mesnih zajednica, nije izazvao veće probleme. U višim delovima grada formiran je snežni pokrivač od deset… […]

Veče frule „Duša frularskih priča“

U organizaciji Muzičkog društva „Srpski Zlatoust“ i pod pokroviteljstvom Gradskog kulturnog centra i grada Užica, po treći put će biti organizovano tradicionalno veče frule pod nazivom „Duša frularskih priča“. U okviru bogatog muzičkog… […]

Brend  ,,Plodovi  Srbije” uskoro  bogatiji  za  api  centar

Brend  ,,Plodovi Srbije” čije  je  sedište  u  selu  Ježevica kod  Čačka  uskoro  će  postati  bogatiji  za  api  centar .  Izgradnja  prve  sertifikovane  api  komore  je  pri   kraju ,  a ponosna  vlasnica brenda  Danijela … […]

Samouki metereolog iz Buara

Sedamdesetogodišnji Rade Jocić, nekadašnji radnik fabrike Prvi Partizan Fasau, penzionerske dane u užičkom selu Buar provodi neumorno prikupljajući podatke o vremenu. Za prognoze samoukog meteorologa, meštani tvrde da su nepogrešive. Meštani Buara ne… […]

Izgradjen košarkaški teren u Kukićima

U MZ Kukići   svečano predat na upotrebu novoizgradjeni  teren za košarku. Investitor je ovdašnja mesna zajednica, a vrednost radova je 3,3 miliona dinara.   U cilju stvaranja što boljih uslova i infrastrukture na seoskom… […]

Kliknite ovde za sve vesti iz društva

pretraži sajt

Broj pregleda

Brojač
38

Pregleda do sada

Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu

Kliknite na znak plus

Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

VRATITE SE NA POČETAK STRANE

Impresum  •  Marketing  •  Kontakt informacije  •  Uslovi korišćenja  •  Politika privatnosti  •  Deklaracija o kolačićima  •  Pristup podacima 

2024 © Info Press - Sva prava zadržana. Web design by Real Media Factory

Momirović: Građevina nije stala, mora da se radi svaki dan

13/12/2020
Autor:
Info Press
Izvor: RTS
Foto: Tanjug/Nemanja Aćimović

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović nenajavljeno je danas posetio gradilište deonice autoputa “Miloš Veliki” od Čačka do Požege i tom prilikom poručio da na svim infrastrukturnim projektima u zemlji mora da se radi i vikendom, kako bi se što više ubrzali radovi.

Momirović je nakon vanredne kontrole rekao Tanjugu, na petlji Pakovraće kod Čačka, da su kineski partneri, glavni izvođač radova C C C C, odlična kompanija koja gradi veoma zahtevnu deonicu.

“Evo, radimo i subotom i nedeljom, jer želimo da iskoristimo svaki lep dan kako bi što više napredovali radovi”, istakao je Momirović.

Napomenuo je da se u okviru deonice Preljina – Požega grade i dva najduža tunela Laz i Munjino Brdo.

Podsetio je da je kada je postao ministar prvo kontrolisao radove upravo na toj deonici, od Preljine do Požege, i da je i danas ponovo posetio, a sve u cilju dodatnog ubrzanja radova.

Momirović ističe da je ta deonica nastavak autoputa ka Crnoj Gori, kao i da na tom pravcu postoji velika frekvencija vozila.

“Doneli smo nekoliko akata, dozvolu za ovu petlju Pakovraće, rešili pitanje pozajmišta, rešili još neka važna pitanja. Imamo veliki problem sa eksproprijacijom koju ubrzano rešavamo”, naveo je ministar.

“Radi se i preko vikenda”

Odmah smo ustanovili da ne želimo da prihvatimo izvlačenje na koronu, iako je to objektivan problem, dodao je on.

“Građevina radi, radi se i preko vikenda, jer vremenske prilike to dozvoljavaju”, naglasio je Momirović.

Napominje da, sa druge strane, zbog mera koje su na snazi vikendom ne može da radi oko 100.000 ljudi.

“Moramo brzo da donosimo neka nova rešenja, da vidimo da li su agresivne mere koje utiču na ekonomiju donele rezultate i da li imamo pad zaraženih odnosno da vidimo šta ćemo po tom pitanju raditi”, rekao je on.

Naglasio je da svakako treba pojačati kontrolu poštovanja mera kako se nikome ne bi dozvolilo da ih krši, ali da sa druge strane treba što pre razmotriti da li restriktivne mere donose rezultate i kako da se omogući ljudima da rade.

Gradonačelnik Čačka Mulun Todorović ističe da je to već druga poseta ministra Momirovića za mesec dana, od kada je preuzeo dužnost.

Todorović je rekao da je Preljina – Požega veoma važna deonica za građane cele zemlje, a posebno Zapadne Srbije i Grad Čačak, kao i opštine Požega i Lučani.

Radovi idu utvrđenom dinamikom uz mnogo problema na terenu, ali tu smo zajedno da sagledamo situaciju, kaže Todorović.

“Naš posao je eksproprijacija i donošenje rešenja, preko 1.000 rešenja smo doneli ili je u toku donošenje, to je veliki posao. Imamo hodograme i nadam se da će radovi teći planiranom dinamikom, jer je reč o velikom infrastrukturnom projektu koji bi trebalo da završimo do kraja sledeće godine”, ističe gradonačelnik.

Deonica od Preljine do Požege duga je 30,9 km i treba da bude završena do kraja 2021.

Tunel Laz jedan od najdužih u Srbiji

Tunel Laz kroz planinu Jelicu biće najduži tunel na toj trasi i jedan od najdužih u Srbji od skoro tri kilometra. Takođe, u blizini Lučana se gradi i tunel Munjino brdo od 2.800 metara.

Skoro trećinu trase od 30,93 kilometara na budućem autoputu od Preljine do Požege, činiće mostovi i tuneli.

Izvođač radova na ovoj deonici, koja je nastavak projekta izgradnje autoputa Beograd – Južni Jadran ukupne dužine 258 kilometara, je kineska kompanija China Communications Construction Company.

Pored ova dva velika tunela, biće izgađen i tunel Trbušani od oko 300 metara dužine, 35 mostova ukupne dužine 5.196 metara, četiri nadvožnjaka ukupne dužine 592 metra, zatim skoro dva miliona kubnih metara nasipa, izgradnja kompletne saobraćajne petlje Pakovraća koja će omogućiti rasterećenje postojeće obilaznice oko Čačka, dok će na celoj trasi biti tri saobraćajne petlje.

Rok za izvođenje radova je 36 meseci, a vrednost radova je 450 miliona evra.

Autoput Preljina – Požega podeljen na tri manje deonice

Od Preljine do Prijevora duž reke čemernice i malim delom pored Zapadne Morave, u dužini do 8,27 kilometara.

Zatim od Prijevora do Lučana bi trebalo uraditi 15,51 kilometar i izgraditi 20 mostova koji će biti duži od tri kilometra.

Treća poddeonica, od Lučana do Požege, protezaće se na sedam kilometara i na njoj bi trebalo da budu izgrađena tri mosta, tunel dug 2.040 metara, petlja u Lučanima i most preko reke Bjelice.

Autoput od Preljine do Požege ima veliki značaj za povezivanje Srbije i regiona, jer predstavlja nastavak Koridora 11 ka granici sa Crnom Gorom, ali je i deo budućeg autoputa Beograd – Sarajevo, pošto od Požege preostaje da se izgradi još oko 60 kilometara do granice sa BiH.

Deonica Preljina – Požega će povezati Čačak, Lučane i Požegu i dva okruga – Moravički i Zlatiborski i važan je ne samo za brzi razvoj tog dela Srbije, već i za regionalno povezivanje.

Kod Čačka će se Moravskim koridorom povezati Koridor 11 i Koridor 10.

Planirana je i gradnja deonice Koridora 11 od Požege do Boljara na granici sa Crnom Gorom, u dužini od 107 kilometara.

Napiši komentar

komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Momirović: Građevina nije stala, mora da se radi svaki dan". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

“VINOMANIJA” ZLATIBOR 27.07.2024.GODINE PREZENTACIJA HYUNDAI “TUCSTON” – TERASA I PLATO ISPRED HOTELA PALISAD

Pridružite nam se na Festivalu  “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

Pogledaj sve oglase

Pročitaj slične vesti

Prvi sneg nije doneo veće probleme u Užicu

Sneg koji je noćas i jutros padao na području Grada Užica, kao i na teritoriji užičkih seoskih mesnih zajednica, nije izazvao veće probleme. U višim delovima grada formiran je snežni pokrivač od deset… […]

Veče frule „Duša frularskih priča“

U organizaciji Muzičkog društva „Srpski Zlatoust“ i pod pokroviteljstvom Gradskog kulturnog centra i grada Užica, po treći put će biti organizovano tradicionalno veče frule pod nazivom „Duša frularskih priča“. U okviru bogatog muzičkog… […]

Brend  ,,Plodovi  Srbije” uskoro  bogatiji  za  api  centar

Brend  ,,Plodovi Srbije” čije  je  sedište  u  selu  Ježevica kod  Čačka  uskoro  će  postati  bogatiji  za  api  centar .  Izgradnja  prve  sertifikovane  api  komore  je  pri   kraju ,  a ponosna  vlasnica brenda  Danijela … […]

Pogledaj sve vesti

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

VRATITE SE NA POČETAK STRANE
angle-double-up