Lokalni mediji u Čačku- neki u ekspanziji, drugi pred gašenjem

Lokalni mediji u Čačku- neki u ekspanziji, drugi pred gašenjem

23/07/2024

Autor: 

Gordana Rajičić

Izvor: Infopress

Foto: Infopress

Retki su odgovorni i profesionalni lokalni mediji iz kojih građani mogu da dobiju potpune i objektivne informacije, jer pod snažnim pritiskom koji stiže iz političkih krugova, mediji prećutkuju događaje ili o njima izveštavaju selektivno i nepotpuno. U takvim uslovima, evidentno je da veze i interakcije građana i medija ima sve manje, a ugrožena je i održivost medija, pa se mediji svode na puko preživljavanje, čime se potiskuje njihova funkcija širenja i razvijanja demokratske kulture, vrednosti i ideja. 

     Prema podacima Agencije za privredne registre u Srbiji  zvanično radi 2.508 medija. U registru su: 937 štampanih medija, 751 internet portal, 333 radio stanice, 244 televizijske stanice i 28 novinskih agencija.  Pored ovoliko velikog broja onih koji čine „sedmu silu” u Srbiji,  diskutabilno  je na koji način se građani na lokalnom nivou informišu. Od  televizijskih  kuća u  Čačku   sugrađani  uglavnom  znaju da  postoji  TV  Galaksija  32,  TvLav plus  I  Telemark. Za dopisništva   nacionalnih  televizija  nisu  upoznati . 

     U  Čačku postoje četiri   televizijske stanice, kao i znatan broj registrovanih portala i produkcija. Veliki broj lokalnih medija se godinama unazad nalazi u izuzetno teškoj finansijskoj situaciji. Ključni problemi u slučaju lokalnih medija se odnose ne samo na nedostatak finansijskih sredstava, već i na nedostatak tehničkih znanja i kadrova. 

        Na  pitanje  kakva  je  situacija u medijima u smislu održivosti lokalnih medija i da li su lokalni mediji samoodrživi   Gvozden  Nikolić,  direktor  I  vlasnik  video  produkcije  Glas  Zapadne  Srbije,  kaže  da su  lokalni  mediji zaista  u  nezavidnoj  situaciji.  ,,Veliki  broj   lokalnih  medija,  ako  pričamo  o  Čačku,  nema   dovoljno  radne  snage,  ni  novinarskog  kadra  ,  ni  tehničkog  ososblja.  Televizija  je  jako  skupa  igračka I  pogotovu  je  kod  njih  teška  situacija. Postoji i veliki  broj  portala”,  kazao  je  Nikolić  navodeći  da  je  za  svoju  video  produkciju  siguran  da  je samoodrživa dok  za  druge  to  ne  može  da  kaže, a im a I onih  , istakao  je  , koji  su  daleko  ispod   crvene  linije. Vršilac dužnosti  direktora  najstarije  tlelevizijske  kuće  u  Čačku  Nenad  Nikolić  kaže  da  su  lokalni  mediji  samoodrživi I to  se  pokazalo  upravo  na  primeru  televizija  koje su  uspele  da prevaziđu    tranzicione  periode. ,, Televizija Galaksija  32  postoji  već  31 godinu  sa  skoro  nesmanjenim  kapacitetima,  brojem  ljudi,  saradnika,  novinara,  brojem  ljudi  u  režiji. Promenili  su  se načini  finansiranja I  možda  ti  trenuci  što  bržeg  prilagođavanja nastaloj  situaciji   su  omogućili  određenom  broju  medija  da  preživi.  Konkretno,  u  Čačku  za  ovih  30 godina mi smo  uz  kolege  koje  su  ovde  funkcionisale  kao  što  je  TV  Spektrum,  Televizija Čačak,  a pojavili  su  se  I  drugi  mediji.  Pitanje  je  samo  koliko  će moći  ovakvim  tempom  da se  održi  naš  posao”,  rekao  nam  je  Nikolić.  Prema  mišljenju  novinarke  I  nekadašnje  urednice  TV Lav  plus  Vesne  Radović  lokalni  mediji  jedva opstaju  I  da je  nizak  stepen  samoodrživosti. ,, Kada  imamo  u  vidu  kompletnu  situaciju  u  državi  gde  je  malo  para ,  da privreda,  iako  kažu  da  je  jaka,  malo  izdvaja za  medije,  da je  teško  doći  do  komintenata,  do  sponzorstava određenih  programskih  sadržaja,  da  je  vrlo  ograničen  procenat  učešća lokalnih  medija u  projektnom finansiranju,  onda  zaista mislim  d a su  mediji  u  vrlo  nezavidnoj  situaciji  I  da moraju  da se  snalaze  kako  znaju  I  umeju I  na razno razne  načine  da se  dovijaju  da  bi  obezbedili  novac”,  rekla je između ostalog  Radović.  

     lokalni mediji su prevashodno upućeni na državne izvore finansiranja zbog nerazvijenog i siromašnog medijskog i oglašivačkog tržišta . Raspodela novca  po  osnovu  konkursa  najdirektnije utiče na održivost medija i kvalitet lokalnog informisanja. Predstavnici  medija  kažu  da  je  došlo  do  velikih  promena kada  je  u  pitanju  oglašivačko  tržište . ,,Kada  su  u  pitanju  oglašivači  TV Galaksija  32  je ranije  imala  dosta posla od  agencija  iz  Beograda koje  su  se  bavile  na nacionalnom  nivou  zakupom   prostora  za oglašavanje.  Tu  su  bile  reklame ,  gostovanja  u  studiju,  informativno  praćenje .  Tu  je  čini  mi  se  došlo  do  najveće  promene.  Manje  je  tih  upita.  Reklamni  spotovi  su  u  poslednje  vreme  se  sveli  na minimum”,  kaže  Nikolić.  Novinarka Vesna Radović  podseća  da  je  ranije  bila  veća  zainteresovanost  velikih  nacionalnih  kompanija  da  se oglašavaju  na lokalnom  tržištu. Danas  je  drugačija  situacija , ističe,  što  je , naglašava ,  potpuno  razumljivo.  Oni  biraju  nacionalne  frekvencije  jer  gledaju  koji   je to najširi  deo  populacije  do  koje  će  njihova reklamna kampanja  doći ,  rekla je  između  ostalog naša  koleginica.  I  vlasnik  videpo  produkcije  Glas zapadne  Srbije  smatra  da je  oglašivačko  tržište  jako  tanko.    

      Pravo na informisanost jedno je od osnovnih ljudskih prava. Kroz svoj rad lokalni mediji upravo preuzimaju na sebe odgovornost  da  sugrađanima obezbede ostvarenje ovog  prava. Sugrađani  kažu  da  se  uglavnom  informišu  putem  portal.  Jedan  broj,  manji ,  gleda  lokalne  televizije.  Za one  koji  žive  u  inostranstvu   lokalni  mediji  su  naglšavaju  jako  važni zato  što  hoće  da  znaju  šta  se  radi  u  njihovom  gradu. 

    Govoreći  o  objektivnom  informisanju  lokalnih  medija  mišljenja  političara  su  podeljena   Sanja Ćalović,  član  GrO  Socijalističke  partije  Srbije  u  Čačku ,  smatra  da  je  važno  objektivno  informisanje,  ali  da  postoje   lokalni  mediji  koji  imaju  isključivo   kritički  pristup,  što  ne  znači  da  takvi  mediji  ne  treba  da  postoje ,  ali,  kaže  Ćalović,  mora  se  pridržavato  nekih  osnovnih  etičkih  I  moralnih  pravila. Dragan  Bisenić iz  Grupe  građana   Čačak  je  naš   je  rekao  da  pošto  su  mediji  uglavnom zavisni  ne  možemo  ,  naglasio  je,  očekivati  da  budu  objektivni .  Violeta  Marković  iz  Narodne  stranke  kaže  da su  nam potrebni  objektivni  mediji ,  posebno   lokalni jer  oni   treba  da  se  bave  svakodnevnim životom  Čačana I  građana u  regionu.  Sa  druge  strane  Aleksandar  Maksimović iz  Gradskog odbora  Srpske  napredne  stranke  naglašava d a apsolutno  nije  zadovoljan  radom  većine  portal  I  drugih  lokalnih  medija . Možda  bi ,  dodaje,  izdvojio  samo  par  pozitivnih  primera,  dok  oni  sa  nacionalnom  frekvencijom  uglavnom  se  svrstajau   na jednu  ili  drugu  starnu.

    Nejednaka pozicija lokalnih i regionalnih medija ogleda se i u finansiranju preko sistema javnih nabavki ili sklapanja ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji. Ekonomski pritisci lokalnih vlasti kroz neraspisivanje konkursa ili izdvajanje nedovoljnih sredstava za projektno sufinansiranje, favorizovanje pojedinih medija kroz raspodelu sredstava,  postali su dominantan oblik pritisaka poslednjih godina. Zbog  teškog  položaja   prvenstveno  lokalnih  medija ,  naše  kolege  smatraju  da bi  država trebalo  da  iznađe  dodatni  model  koji  bi  pomogao  opstanku  lokalnih  medija   van   postojećeg   projektnog  sufinansiranja.  

      Medijsko okruženje danas favorizuje brzinu, za razliku od tradicionalnih medija, gde je bilo važno da vest bude tačna, proverena i objektivna. Prema najnovijem istraživanju koje je sproveo CESID više od petine stanovnika ne veruje nijednom mediju.

Kvalitetno informisanje ključno je za građane, ali i za njihovu participaciju u demokratskom društvu. U tom smislu, odgovornost medija za obezbeđivanje pouzdanih, proverenih, tačnih i nepristrasnih informacija ključna je u svakom društvu, a posebno u društvima sa relativno niskim nivoom političke kulture, demokratske tradicije i medijske pismenosti, u kojima je manipulativna moć velika.

Govoreći  o  kvalitetu  lokalnog  informisanja  Gvozden  Nikolić,  kako  je  rekao ,  odgovorno  tvrdi,  da  na kvalitet  lokalnog  informisanja  utiču  politikanti  I  političari.   I  to ,  kaže,  ne  oni  političari  koji  se  bave  politikom  iz  redova stranaka,  već  politikantski  mediji.  Navodi  primer  jednog  medija  iz  Čačka  koji  se  ,  kaže,  kandidovao  na izborima.  Nenad  Nikolić  smarta da  bi  viče  pažnje  trebalo  posvetiti  školovanju  novih  kadrova.  Vesna Radović  kaže  da je  veoma  bitno  imati  jednu  dobru,  ili  više  dobrih  televizija .  Naglašava  da  je  konkurencija  jako  dobra  ,  jer  ona uvek  iznedri  kvalitet.  

       Svi akteri na medijskoj sceni od medijske zajednice do institucija i samih građana saglasni su da je ogroman značaj lokalnih medija za informisanje građana, ali da je položaj medija i novinara – nikad teži. Jedan od razloga leži u velikim zloupotrebama seta medijskih zakona, a posebno u oblasti projektnog sufinansiranja netransparentne dodele sredstava i izdvajanja simboličnih sredstava za medijske projekte i za proizvodnju medijskih sadržaja u javnom interesu građana.

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom.
Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Lokalni mediji u Čačku- neki u ekspanziji, drugi pred gašenjem". 
Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

“VINOMANIJA” ZLATIBOR 27.07.2024.GODINE PREZENTACIJA HYUNDAI “TUCSTON” – TERASA I PLATO ISPRED HOTELA PALISAD

Pridružite nam se na Festivalu  “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.

Kliknite ovde za sve oglase

pročitaj još sličnih vesti

Prirodnjački centar na mapi domaćih i inostranih gostiju

U Prirodnjačkom centru izloženo je 76 eksponata, i ovo je samo deo vrsta koje se nalaze u ovom kraju.

POČELE PRIPREME ZA GREJNU SEZONU U UŽICU 

I pored gasa, pa brojnih drugih energenata novije generacije, ogrev  na drva,   i dalje je  u domaćinstvima u Užicu,  u znajačajnom procentu zastupljen

Red oblaka, red sunca, ali i dalje male šanse za kišu

Najniža temperatura kretaće se od 15 do 21, a najviša dnevna od 28 do 32 stepena.

Mašinsko saobraćajna škola u Čačku obeležila je Dan škole

Mašinsko saobraćajna škola u Čačku obeležila je Dan škole. Tom prilikom je predat na upotrebu objekat izgradjen za potrebe učenika tekstilne struke koji se obrazuju po dualnom modelu. Investicija je vredna 40 miliona… […]

U  susret  obeležavanju   Svetskog  dana Dišenove  mišićne  distrofije 

Povodom  Svetskog  dana  Dišenove  mišićne  distrofije ,  koji  se  obeležava 7. septembra ,  Udruženje  distrofičara  Zlatiborskog  okruga je  u  saradnji  sa  Osnovnom  školom  ,,Nada Matić”  organizovalo  u  gradu    humanitarnu  akciju   za  prikupljanje  novca … […]

Kliknite ovde za sve vesti iz društva

pretraži sajt

Broj pregleda

Brojač
38

Pregleda do sada

Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu

Kliknite na znak plus

Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

VRATITE SE NA POČETAK STRANE

Impresum  •  Marketing  •  Kontakt informacije  •  Uslovi korišćenja  •  Politika privatnosti  •  Deklaracija o kolačićima  •  Pristup podacima 

2024 © Info Press - Sva prava zadržana. Web design by Real Media Factory

Lokalni mediji u Čačku- neki u ekspanziji, drugi pred gašenjem

23/07/2024
Autor:
Gordana Rajičić
Izvor: Infopress
Foto: Infopress

Retki su odgovorni i profesionalni lokalni mediji iz kojih građani mogu da dobiju potpune i objektivne informacije, jer pod snažnim pritiskom koji stiže iz političkih krugova, mediji prećutkuju događaje ili o njima izveštavaju selektivno i nepotpuno. U takvim uslovima, evidentno je da veze i interakcije građana i medija ima sve manje, a ugrožena je i održivost medija, pa se mediji svode na puko preživljavanje, čime se potiskuje njihova funkcija širenja i razvijanja demokratske kulture, vrednosti i ideja. 

     Prema podacima Agencije za privredne registre u Srbiji  zvanično radi 2.508 medija. U registru su: 937 štampanih medija, 751 internet portal, 333 radio stanice, 244 televizijske stanice i 28 novinskih agencija.  Pored ovoliko velikog broja onih koji čine „sedmu silu” u Srbiji,  diskutabilno  je na koji način se građani na lokalnom nivou informišu. Od  televizijskih  kuća u  Čačku   sugrađani  uglavnom  znaju da  postoji  TV  Galaksija  32,  TvLav plus  I  Telemark. Za dopisništva   nacionalnih  televizija  nisu  upoznati . 

     U  Čačku postoje četiri   televizijske stanice, kao i znatan broj registrovanih portala i produkcija. Veliki broj lokalnih medija se godinama unazad nalazi u izuzetno teškoj finansijskoj situaciji. Ključni problemi u slučaju lokalnih medija se odnose ne samo na nedostatak finansijskih sredstava, već i na nedostatak tehničkih znanja i kadrova. 

        Na  pitanje  kakva  je  situacija u medijima u smislu održivosti lokalnih medija i da li su lokalni mediji samoodrživi   Gvozden  Nikolić,  direktor  I  vlasnik  video  produkcije  Glas  Zapadne  Srbije,  kaže  da su  lokalni  mediji zaista  u  nezavidnoj  situaciji.  ,,Veliki  broj   lokalnih  medija,  ako  pričamo  o  Čačku,  nema   dovoljno  radne  snage,  ni  novinarskog  kadra  ,  ni  tehničkog  ososblja.  Televizija  je  jako  skupa  igračka I  pogotovu  je  kod  njih  teška  situacija. Postoji i veliki  broj  portala”,  kazao  je  Nikolić  navodeći  da  je  za  svoju  video  produkciju  siguran  da  je samoodrživa dok  za  druge  to  ne  može  da  kaže, a im a I onih  , istakao  je  , koji  su  daleko  ispod   crvene  linije. Vršilac dužnosti  direktora  najstarije  tlelevizijske  kuće  u  Čačku  Nenad  Nikolić  kaže  da  su  lokalni  mediji  samoodrživi I to  se  pokazalo  upravo  na  primeru  televizija  koje su  uspele  da prevaziđu    tranzicione  periode. ,, Televizija Galaksija  32  postoji  već  31 godinu  sa  skoro  nesmanjenim  kapacitetima,  brojem  ljudi,  saradnika,  novinara,  brojem  ljudi  u  režiji. Promenili  su  se načini  finansiranja I  možda  ti  trenuci  što  bržeg  prilagođavanja nastaloj  situaciji   su  omogućili  određenom  broju  medija  da  preživi.  Konkretno,  u  Čačku  za  ovih  30 godina mi smo  uz  kolege  koje  su  ovde  funkcionisale  kao  što  je  TV  Spektrum,  Televizija Čačak,  a pojavili  su  se  I  drugi  mediji.  Pitanje  je  samo  koliko  će moći  ovakvim  tempom  da se  održi  naš  posao”,  rekao  nam  je  Nikolić.  Prema  mišljenju  novinarke  I  nekadašnje  urednice  TV Lav  plus  Vesne  Radović  lokalni  mediji  jedva opstaju  I  da je  nizak  stepen  samoodrživosti. ,, Kada  imamo  u  vidu  kompletnu  situaciju  u  državi  gde  je  malo  para ,  da privreda,  iako  kažu  da  je  jaka,  malo  izdvaja za  medije,  da je  teško  doći  do  komintenata,  do  sponzorstava određenih  programskih  sadržaja,  da  je  vrlo  ograničen  procenat  učešća lokalnih  medija u  projektnom finansiranju,  onda  zaista mislim  d a su  mediji  u  vrlo  nezavidnoj  situaciji  I  da moraju  da se  snalaze  kako  znaju  I  umeju I  na razno razne  načine  da se  dovijaju  da  bi  obezbedili  novac”,  rekla je između ostalog  Radović.  

     lokalni mediji su prevashodno upućeni na državne izvore finansiranja zbog nerazvijenog i siromašnog medijskog i oglašivačkog tržišta . Raspodela novca  po  osnovu  konkursa  najdirektnije utiče na održivost medija i kvalitet lokalnog informisanja. Predstavnici  medija  kažu  da  je  došlo  do  velikih  promena kada  je  u  pitanju  oglašivačko  tržište . ,,Kada  su  u  pitanju  oglašivači  TV Galaksija  32  je ranije  imala  dosta posla od  agencija  iz  Beograda koje  su  se  bavile  na nacionalnom  nivou  zakupom   prostora  za oglašavanje.  Tu  su  bile  reklame ,  gostovanja  u  studiju,  informativno  praćenje .  Tu  je  čini  mi  se  došlo  do  najveće  promene.  Manje  je  tih  upita.  Reklamni  spotovi  su  u  poslednje  vreme  se  sveli  na minimum”,  kaže  Nikolić.  Novinarka Vesna Radović  podseća  da  je  ranije  bila  veća  zainteresovanost  velikih  nacionalnih  kompanija  da  se oglašavaju  na lokalnom  tržištu. Danas  je  drugačija  situacija , ističe,  što  je , naglašava ,  potpuno  razumljivo.  Oni  biraju  nacionalne  frekvencije  jer  gledaju  koji   je to najširi  deo  populacije  do  koje  će  njihova reklamna kampanja  doći ,  rekla je  između  ostalog naša  koleginica.  I  vlasnik  videpo  produkcije  Glas zapadne  Srbije  smatra  da je  oglašivačko  tržište  jako  tanko.    

      Pravo na informisanost jedno je od osnovnih ljudskih prava. Kroz svoj rad lokalni mediji upravo preuzimaju na sebe odgovornost  da  sugrađanima obezbede ostvarenje ovog  prava. Sugrađani  kažu  da  se  uglavnom  informišu  putem  portal.  Jedan  broj,  manji ,  gleda  lokalne  televizije.  Za one  koji  žive  u  inostranstvu   lokalni  mediji  su  naglšavaju  jako  važni zato  što  hoće  da  znaju  šta  se  radi  u  njihovom  gradu. 

    Govoreći  o  objektivnom  informisanju  lokalnih  medija  mišljenja  političara  su  podeljena   Sanja Ćalović,  član  GrO  Socijalističke  partije  Srbije  u  Čačku ,  smatra  da  je  važno  objektivno  informisanje,  ali  da  postoje   lokalni  mediji  koji  imaju  isključivo   kritički  pristup,  što  ne  znači  da  takvi  mediji  ne  treba  da  postoje ,  ali,  kaže  Ćalović,  mora  se  pridržavato  nekih  osnovnih  etičkih  I  moralnih  pravila. Dragan  Bisenić iz  Grupe  građana   Čačak  je  naš   je  rekao  da  pošto  su  mediji  uglavnom zavisni  ne  možemo  ,  naglasio  je,  očekivati  da  budu  objektivni .  Violeta  Marković  iz  Narodne  stranke  kaže  da su  nam potrebni  objektivni  mediji ,  posebno   lokalni jer  oni   treba  da  se  bave  svakodnevnim životom  Čačana I  građana u  regionu.  Sa  druge  strane  Aleksandar  Maksimović iz  Gradskog odbora  Srpske  napredne  stranke  naglašava d a apsolutno  nije  zadovoljan  radom  većine  portal  I  drugih  lokalnih  medija . Možda  bi ,  dodaje,  izdvojio  samo  par  pozitivnih  primera,  dok  oni  sa  nacionalnom  frekvencijom  uglavnom  se  svrstajau   na jednu  ili  drugu  starnu.

    Nejednaka pozicija lokalnih i regionalnih medija ogleda se i u finansiranju preko sistema javnih nabavki ili sklapanja ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji. Ekonomski pritisci lokalnih vlasti kroz neraspisivanje konkursa ili izdvajanje nedovoljnih sredstava za projektno sufinansiranje, favorizovanje pojedinih medija kroz raspodelu sredstava,  postali su dominantan oblik pritisaka poslednjih godina. Zbog  teškog  položaja   prvenstveno  lokalnih  medija ,  naše  kolege  smatraju  da bi  država trebalo  da  iznađe  dodatni  model  koji  bi  pomogao  opstanku  lokalnih  medija   van   postojećeg   projektnog  sufinansiranja.  

      Medijsko okruženje danas favorizuje brzinu, za razliku od tradicionalnih medija, gde je bilo važno da vest bude tačna, proverena i objektivna. Prema najnovijem istraživanju koje je sproveo CESID više od petine stanovnika ne veruje nijednom mediju.

Kvalitetno informisanje ključno je za građane, ali i za njihovu participaciju u demokratskom društvu. U tom smislu, odgovornost medija za obezbeđivanje pouzdanih, proverenih, tačnih i nepristrasnih informacija ključna je u svakom društvu, a posebno u društvima sa relativno niskim nivoom političke kulture, demokratske tradicije i medijske pismenosti, u kojima je manipulativna moć velika.

Govoreći  o  kvalitetu  lokalnog  informisanja  Gvozden  Nikolić,  kako  je  rekao ,  odgovorno  tvrdi,  da  na kvalitet  lokalnog  informisanja  utiču  politikanti  I  političari.   I  to ,  kaže,  ne  oni  političari  koji  se  bave  politikom  iz  redova stranaka,  već  politikantski  mediji.  Navodi  primer  jednog  medija  iz  Čačka  koji  se  ,  kaže,  kandidovao  na izborima.  Nenad  Nikolić  smarta da  bi  viče  pažnje  trebalo  posvetiti  školovanju  novih  kadrova.  Vesna Radović  kaže  da je  veoma  bitno  imati  jednu  dobru,  ili  više  dobrih  televizija .  Naglašava  da  je  konkurencija  jako  dobra  ,  jer  ona uvek  iznedri  kvalitet.  

       Svi akteri na medijskoj sceni od medijske zajednice do institucija i samih građana saglasni su da je ogroman značaj lokalnih medija za informisanje građana, ali da je položaj medija i novinara – nikad teži. Jedan od razloga leži u velikim zloupotrebama seta medijskih zakona, a posebno u oblasti projektnog sufinansiranja netransparentne dodele sredstava i izdvajanja simboličnih sredstava za medijske projekte i za proizvodnju medijskih sadržaja u javnom interesu građana.

Napiši komentar

komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Lokalni mediji u Čačku- neki u ekspanziji, drugi pred gašenjem". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

“VINOMANIJA” ZLATIBOR 27.07.2024.GODINE PREZENTACIJA HYUNDAI “TUCSTON” – TERASA I PLATO ISPRED HOTELA PALISAD

Pridružite nam se na Festivalu  “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

Pogledaj sve oglase

Pročitaj slične vesti

Prirodnjački centar na mapi domaćih i inostranih gostiju

U Prirodnjačkom centru izloženo je 76 eksponata, i ovo je samo deo vrsta koje se nalaze u ovom kraju.

POČELE PRIPREME ZA GREJNU SEZONU U UŽICU 

I pored gasa, pa brojnih drugih energenata novije generacije, ogrev  na drva,   i dalje je  u domaćinstvima u Užicu,  u znajačajnom procentu zastupljen

Red oblaka, red sunca, ali i dalje male šanse za kišu

Najniža temperatura kretaće se od 15 do 21, a najviša dnevna od 28 do 32 stepena.

Pogledaj sve vesti

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

VRATITE SE NA POČETAK STRANE
angle-double-up