Gradski prevoz u Užicu počinje sa radom u ponedeljak
Gradski prevoz u Užicu počinje sa radom u ponedeljak
01/05/2020
Autor:
Zorica Đoković
Izvor: Info Press
Foto: Info Press
Javni gradski i prigradski prevoz
na teritoriji Grada Užice počinje ponovo sa radom od ponedeljka, 4. maja. Grad
Užice postupio je po preporuci Vlade Republike Srbije i odlučeno je da se
aktiviraju sve linije u sistemu javnog gradskog i prigradskog transporta
putnika u režimu saobraćaja: “letnji režim – školski raspust“.
Za organizvanje javnog gradskog i prigradskog
prevoza, Krizni štab za suzbijanje zarazne blesti COVID19 grada Užica doneo je
i određene instrukcije u primeni mera prevencije, sprečavanja širenja i smanjenja
rizika od ove bolesti:
1.Rad javnog gradskog i prigradskog
prevoza putnika organizovaće se organizovati fazno, u skladu sa epidemiološkom
situacijom, odnosno na taj način što će se usluge javnog gradskog i prigradskog
prevoza pružati prema sledećim prioritetima:
– prva
faza: zaposlena lica,
– druga
faza: studenti i đaci,
– tpeća
faza: nezaposleni, turisti, ostala lica (uključujući i penzionere mlađe od 65
godina),
– četvrta
faza: lica starija od 65 godina.
Jedinica lokalne samouprave
utvrdiće odlukom period trajanja svake od faza na osnovu preporuka
zavoda/instituta za javno zdravlje.
2.Vozači javnog prevoza moraju
obavezno nositi ličnu zaštitnu opremu (masku i rukavice) dok upravюaju vozilom.
3.Ostala službena lica koja se
nalaze u vozilu (redari, kondukteri i kontrolori) moraju obavezno nositi ličnu
zaštitnu opremu (masku i rukavice, po mogućnosti i zaštitne vizire).
4.Vozačka kabina mora biti odeljena
fizičkom barijerom od putničkog dela vozila (plastična ili druga pogodna
providna pregrada).
5.Usluge javnog prevoza mogu
koristiti samo lica koja nose ličnu zaštitnu opremu – masku i rukavice, tj.
neće biti dozvljen ulaz putnicima koji na pravilan način ne koriste zaštitnu
masku i rukavice.
6.Ulazak putnika u vozilo biće
moguć samo na jednim vratima (prednjim ili zadnjim), s tim što se vozilo mora
vidljivo obeležiti sa spoljašnje i unutrašnje strane, na kojim vratima je ulaz,
a na kojim izlaz putnika iz vozila.
7.U unutrašnjosti vozila mora biti
jasno obeležen pravac kretanja putnika (od ulaza ka izlazu).
8.Na ulaznim vratima vozila mora
stajati jedan zaposleni kod prevoznika (redar) koji će voditi računa da li
putnici ulaze pravilno noseći ličnu zaštitnu opremu, davati uputstva o
ponašanju tokom vožnje, vršiti proveru validnosti voznih isprava, vršiti druge
radnje kako bi se obezbedila sigurnost putnika i vozača.
9.Sedišta moraju biti vidljivo
obeležena sa uspostavljenim razmakom koji omogućava odgovarajuću fizičku
distancu između putnika (na duplim sedištima samo jedan putnik i sl. – fizička
distanca u skladu sa mogućnostima, odnosno raspoloživim kapacitetima vozila
javnog gradskog i prigradskog prevoza).
10.Mesta za stajanje u vozilu
moraju biti vidljiivo obeležena na taj način da se poštuje odgovarajuća fizička
distanca, u skladu sa mogućnostima, odnosno raspoloživim kapacitetima vozila
javnog gradskog i prigradskog prevoza.
11.Vozilo se obavezno mora pojačano
dezinfikovati, pre prvog polaska ili nakon povratka u autobazu po završetku
rada, a po mogućstvu vozilo treba dezinfikovati i u toku radnog dana. Posebnu
pažnju treba obratiti na vozačku kabinu i rukohvate i druge predmete koji se
često dodiruju.
12.Pre i posle svake pojedinačne
vožnje, vozilo se mora provetriti prirodnom ventilacijom, otvaranjem svih
prozora i vrata na vozilu. Ukoliko vremenske prilike dozvoljavaju, preporučuje
se da prozori budu otvoreni i u toku vožnje. Ne koristiti centralizovani način
klimatizacije. U slučaju da su prozori blokirani, prevoznik je dužan da ih
odblokira.
13.Na stajalištima moraju biti
vidno istaknuta pravila ponašanja u vozilu (ulazak jedan po jedan, nošenje
lične zaštitne opreme, fizička distanca, način ulaska i izlaska putnika iz
vozila i dr.), kao i obeležena mesta za stajanje putnika na stajalištu radi
formiranja reda kojim se obezbeđuje fizička distanca.
14. U skladu sa mogućnostima
prevoznika, potrebno je anagažovanje što većeg broja vozila, a u cilju što
redovnijeg odvijanja javnog prevoza.
Autobuska stanica u Užicu takođe
počinje sa radom 4. maja, ali u smanjenom obimu. Radiće šalterski radnici koji
će prvenstveno daviti informacije građanima o mađugradskom, ali i gradskom i prigradskom
prevozu.
Iz “Užice prevoza” apeluju na
putnike da vode računa prvenstveno o sebi, ali i da budu tolerantni i da ne
koriste gradski prevoz bez preke potrebe.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Gradski prevoz u Užicu počinje sa radom u ponedeljak". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.
Kulturni centar opštine Lučani u saradnji sa peduzećem ,,MB Nemenska” Lučani i opštinom upriličiće doček Pravoslavne Nove godine na platou Doma kulture u Lučanima. Posetioci će imati priliku i da pogledaju novogodišnji bazar. … […]
Grad Čačak u saradnji sa Ministarstvom rudarstva i energetke realizuje projekat ,,Čista energija “, koji predstvlja subvencije za građane za mere energetske efikasnosti. Građani su do sada u najvećem broju konkurisali za zamenu… […]
U Kulturnom centru opštine Lučani u Guči u prethodnom periodu priređene su: brojne pozorište predstave, muzički koncerti, likovne izložbe i brojni drugi programi. Prethodna godina bila je u znaku saradnje sa Udruženjem samoukih slikara i vajara… […]
Gradski prevoz u Užicu počinje sa radom u ponedeljak
01/05/2020
Autor:
Zorica Đoković
Izvor: Info Press
Foto: Info Press
Javni gradski i prigradski prevoz
na teritoriji Grada Užice počinje ponovo sa radom od ponedeljka, 4. maja. Grad
Užice postupio je po preporuci Vlade Republike Srbije i odlučeno je da se
aktiviraju sve linije u sistemu javnog gradskog i prigradskog transporta
putnika u režimu saobraćaja: “letnji režim – školski raspust“.
Za organizvanje javnog gradskog i prigradskog
prevoza, Krizni štab za suzbijanje zarazne blesti COVID19 grada Užica doneo je
i određene instrukcije u primeni mera prevencije, sprečavanja širenja i smanjenja
rizika od ove bolesti:
1.Rad javnog gradskog i prigradskog
prevoza putnika organizovaće se organizovati fazno, u skladu sa epidemiološkom
situacijom, odnosno na taj način što će se usluge javnog gradskog i prigradskog
prevoza pružati prema sledećim prioritetima:
– prva
faza: zaposlena lica,
– druga
faza: studenti i đaci,
– tpeća
faza: nezaposleni, turisti, ostala lica (uključujući i penzionere mlađe od 65
godina),
– četvrta
faza: lica starija od 65 godina.
Jedinica lokalne samouprave
utvrdiće odlukom period trajanja svake od faza na osnovu preporuka
zavoda/instituta za javno zdravlje.
2.Vozači javnog prevoza moraju
obavezno nositi ličnu zaštitnu opremu (masku i rukavice) dok upravюaju vozilom.
3.Ostala službena lica koja se
nalaze u vozilu (redari, kondukteri i kontrolori) moraju obavezno nositi ličnu
zaštitnu opremu (masku i rukavice, po mogućnosti i zaštitne vizire).
4.Vozačka kabina mora biti odeljena
fizičkom barijerom od putničkog dela vozila (plastična ili druga pogodna
providna pregrada).
5.Usluge javnog prevoza mogu
koristiti samo lica koja nose ličnu zaštitnu opremu – masku i rukavice, tj.
neće biti dozvljen ulaz putnicima koji na pravilan način ne koriste zaštitnu
masku i rukavice.
6.Ulazak putnika u vozilo biće
moguć samo na jednim vratima (prednjim ili zadnjim), s tim što se vozilo mora
vidljivo obeležiti sa spoljašnje i unutrašnje strane, na kojim vratima je ulaz,
a na kojim izlaz putnika iz vozila.
7.U unutrašnjosti vozila mora biti
jasno obeležen pravac kretanja putnika (od ulaza ka izlazu).
8.Na ulaznim vratima vozila mora
stajati jedan zaposleni kod prevoznika (redar) koji će voditi računa da li
putnici ulaze pravilno noseći ličnu zaštitnu opremu, davati uputstva o
ponašanju tokom vožnje, vršiti proveru validnosti voznih isprava, vršiti druge
radnje kako bi se obezbedila sigurnost putnika i vozača.
9.Sedišta moraju biti vidljivo
obeležena sa uspostavljenim razmakom koji omogućava odgovarajuću fizičku
distancu između putnika (na duplim sedištima samo jedan putnik i sl. – fizička
distanca u skladu sa mogućnostima, odnosno raspoloživim kapacitetima vozila
javnog gradskog i prigradskog prevoza).
10.Mesta za stajanje u vozilu
moraju biti vidljiivo obeležena na taj način da se poštuje odgovarajuća fizička
distanca, u skladu sa mogućnostima, odnosno raspoloživim kapacitetima vozila
javnog gradskog i prigradskog prevoza.
11.Vozilo se obavezno mora pojačano
dezinfikovati, pre prvog polaska ili nakon povratka u autobazu po završetku
rada, a po mogućstvu vozilo treba dezinfikovati i u toku radnog dana. Posebnu
pažnju treba obratiti na vozačku kabinu i rukohvate i druge predmete koji se
često dodiruju.
12.Pre i posle svake pojedinačne
vožnje, vozilo se mora provetriti prirodnom ventilacijom, otvaranjem svih
prozora i vrata na vozilu. Ukoliko vremenske prilike dozvoljavaju, preporučuje
se da prozori budu otvoreni i u toku vožnje. Ne koristiti centralizovani način
klimatizacije. U slučaju da su prozori blokirani, prevoznik je dužan da ih
odblokira.
13.Na stajalištima moraju biti
vidno istaknuta pravila ponašanja u vozilu (ulazak jedan po jedan, nošenje
lične zaštitne opreme, fizička distanca, način ulaska i izlaska putnika iz
vozila i dr.), kao i obeležena mesta za stajanje putnika na stajalištu radi
formiranja reda kojim se obezbeđuje fizička distanca.
14. U skladu sa mogućnostima
prevoznika, potrebno je anagažovanje što većeg broja vozila, a u cilju što
redovnijeg odvijanja javnog prevoza.
Autobuska stanica u Užicu takođe
počinje sa radom 4. maja, ali u smanjenom obimu. Radiće šalterski radnici koji
će prvenstveno daviti informacije građanima o mađugradskom, ali i gradskom i prigradskom
prevozu.
Iz “Užice prevoza” apeluju na
putnike da vode računa prvenstveno o sebi, ali i da budu tolerantni i da ne
koriste gradski prevoz bez preke potrebe.
Napiši komentar
komentari
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Gradski prevoz u Užicu počinje sa radom u ponedeljak". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Kulturni centar opštine Lučani u saradnji sa peduzećem ,,MB Nemenska” Lučani i opštinom upriličiće doček Pravoslavne Nove godine na platou Doma kulture u Lučanima. Posetioci će imati priliku i da pogledaju novogodišnji bazar. … […]
Ovaj web sajt koristi kolačiće kako bi izvršavao određene funkcionalnosti, te radi analize poseta i prilagođavanja sadržaja. Načini prikupljanja, obrade i upravljanja ličnim podacima, definisani su dokumentom Politika privatnosti.
Obavezni kolačići
Obavezni kolačići su oni koji omogućavaju neometan rad sajta. Drugačije se nazivaju i funkcionalnim kolačićima. Njihovim isključivanjem ispravan rad ovog sajta ne bi bio moguć, te se oni nalaze u ovoj kategoriji obaveznih.
Ukoliko isključite ove kolačiće, nećemo biti u mogućnosti da zapamtimo vaša podešavanja privatnosti i obaveštenje o kolačićima biće iznova učitano na svakoj stranici koju posetite.
Analitički i marketinški kolačići
Ovi kolačići nam omogućavaju da prikupimo podatke o načinima korišćenja sajta i dalje unapređujemo sajt, kako bismo mogli da pružimo korisne i kvalitetne informacije, te pozitivna i personalizovana korisnička iskustva.
Molimo vas odobrite obavezne kolačiće kako bismo mogli da upamtimo vaša podešavanja.