AMSS je organizovao svoju ekipu da dežura na naplatnoj stanici Stara Pazova, s obzirom da je prvi vikend u avgustu i da mnogi kreću na put. Nebojša Jeftić iz AMSS daje savete u slučaju da vam prokuva automobil na putu.
Svakog dana AMSS vozačima poželi srećan put, izveštava o stanju na putevima, naplatnim rampama i graničnim prelazima ali daju i savete vozačima. Dešava se u 365 dana u godini da auto stane, pukne guma ili na ovim visokim temperaturama prokuva.
Ekipa RTS-a je u drugačijem okruženju – na naplatnoj stanici Stara Pazova, pored mobilne ekipe AMSS, koja je spremna da pomogne. Rukovodilac Kancelarije u AMSS Nebojša Jeftić rekao je za RTS, da s obzirom da je prvi vikend u avgustu mnogi će krenuti na put i AMSS je organizovao svoju ekipu da dežura na toj deonici.
“U slučaju da imaju kvar, vozači mogu da stanu kod naše mobilne jedinice i zatraže pomoć, prekontrolišu vozilo ako je to potrebno i ako je moguće na putu i da zatraže bilo koji savet od naše ekipe”, rekao je Jeftić.
Prema njegovim rečima, AMSS je tu 24 sata a na broj 1987 – vozači mogu da zatraže pomoć. Ukazuje da se izvode radovi na deonici između Novih Banovaca i Nove Pazove, zatvoreno je isključenje za Novu Pazovu. Takođe, na deonici između Subotice i Novog Sada kod petlje Vrbas, zatvoreno je isključenje za Zmajevo.
“Na ostalim deonicama očekujemo povećanje intenziteta saobraćaja kao što je Užice-Čačak, ali imamo i dobra vest za sve vozače koji idu ka Zlatiboru – između Gorjana i Zlatibora juče su završeni radovi i danas je otvorena ta deonica i mnogo će brže stići”, kaže Jeftić.
Vozači koji idu ka Kopaoniku, između Jošaničke banje i Kopaonika, gde su juče završeni radovi, puštena je deonica u saobraćaj. Ako vam prokuva automobil na putu, prvo upaliti grejanje Nebojša Jeftić je dao i savete šta uraditi ako vam prokuva automobil.
“U slučaju da se temperatura motora poveća, upali se lampica na kontrolnoj tabli, potrebno je upaliti grejanje na maksimum, otvoriti prozor i uputiti auto ka prvoj bezbednoj lokaciji gde se možemo zaistaviti”, objašnjava Jeftić. Dalje treba ugasiti motor, sačekati da se motor ohladi, dosuti rashladnu tečnost ukoliko je to potrebno, “upaliti” motor i videti kako temperatura reaguje.
“Ukoliko i to nije dovoljno, mora se zvati šlep vozilo ili AMSS koji će vas odšlepati do prvog servisa koji može da ukoni kvar u najbržem roku”, kaže Jeftić.
Pre nego što pozovemo broj 1987, ne treba otvarati posudu sa vrelom vodom koja se nalazi pod pritiskom, sve dok se motor ne ohladi i ne otvarati čep na boci za rashladnu tečnost jer može doći do opekotina.
“Upalimo grejanje, otvorimo prozore, uputimo vozilo ka bezbednoj lokaciji, ugasimo motor, sačekamo da se ohladi, onda otvorimo čep na rashladnoj tečnosti, dolijemo tečnost, ako se motor ne greje, nastaviti put”, zaključio je Jeftić.