Za samo tri godine predanog rada, uz dosta ljubavi i preduzetničkog duha, Marina i Dejan Ocokoljić iz Ivanjice stvorili su brend ’’Umami’’ i uspešno ga plasirali na tržište.
Umami je poseban ukus koji ostaje u ustima dugo posle jela, pa su tako i njihovi proizvodi, taljatele različitih ukusa, rezanci za supu, različiti tipovi hleba, čarobno dobri.
Mešani hleb od raži, spelte, heljde i integralnog brašna, obavijen semenkama, dobitnik je zlatne medalje na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu.
Na osnovu sopstvenog iskustva Marina je shvatila koliko je zdrav način ishrane bitan svima koji vode računa o svom zdravlju. Krenula je eksperimentalno sa ’’crnim hlebom’’ za sopstvene potrebe, ponudila ga prijateljima a onda je ovaj proizvod postao pravi bum na tržištu.
Politika firme zasniva se na svakodnevnim inovacijama u skladu sa potrebama tržišta pa je tako nastao i ’’nanin hleb’’.
Zahvaljujući kvalitetu Umami je veoma brzo dobio podršku u smislu plasmana u prodavnicama širom Ivanjice i trgovinskom lancu ’’Prehrana’’ što je Mirjani bio vetar u leđa da nastavi sa inovacijama veoma zapaženim na tržištu. Ljubav prema ovom poslu osim Mirjane i supruga Dejana gaji i njihova desetogodišnja ćerka Dragana.
Umami proizvode moguće je poručiti i online na njihovom sajtu i društvenim mrežama. U budućnosti im je cilj da se prilagode različitim zahtevima tržišta i ukusa konzumenata i prošire proizvodnju na ime prepoznatljivog kvaliteta.