U 2021. ćemo putovati više, ali i drugačije: Evo koji su trendovi kada je turizam u pitanju

U 2021. ćemo putovati više, ali i drugačije: Evo koji su trendovi kada je turizam u pitanju

05/02/2021

Autor: 

Info Press

Izvor: Telegraf.rs

Foto: Walppaper

Vakcinacija neće imati uticaja samo na poverenje ljudi u putovanja, već će značajno uticati i na izbor odredišta.

Međunarodna putovanja biće popularna u drugoj polovini 2021. godine, zaključak je istraživanja koje sproveo TripAdvisor na šest glavnih tržišta u svetu. 

Najverovatnije je da će putovanja u inostranstvo biti aktuelna ukoliko se ljudi vakcinišu, a mnogi se odlučuju i za lokalna putovanja.

Primetan je porast poverenja potrošača u međunarodna putovanja u drugoj polovini 2021. godine, uprkos međunarodnim ograničenjima, otkriva novo istraživanje TripAdvisora, koje je sprovedeno na 6 svetski najznačajnijih tržišta i to u Ujedinjenom kraljevstvu, Sjedinjenim Američkim Državama, Australiji, Italiji, Singapuru i Japanu, prenosi Tornosnews.

Na globalnom nivou, do sada su korisnici portala TripAdvisor zainteresovani za međunarodne destinacije od maja 2021. godine pa nadalje.U toku prethodne godine, većina zainteresovanih za ponuđene hotele na ovom portalu je bila vezana za domaće destinacije.

5 trendova zabeleženih tokom istraživanja

Prvo i osnovno što je primećeno jeste da su putnici naveli da planiraju putovanja u inostranstvo u drugoj polovini ove godine, ali je takođe primećeno da neće čekati poslednji trenutak da se organizuju. Rezultati istraživanja navode da je ovaj trend mnogo zastupljeniji kod građana Velike Britanije.

Čak 47% putnika iz celog sveta je navelo da tokom 2021. godine planira međunarodno putovanje. Konkretno, u Velikoj Britaniji ovaj procenat se povećao na 58%.

Od 6 anketiranih tržišta najverovatnije je da su britanski turisti već rezervisali odmor za ovu godinu. Tačnije, 16% Bitanaca izvršilo je rezervaciju, a svetski prosek je 11%.

Tokom prve nedelje januara je čak 85% klikova na hotele na portalu TripAdvisor iz Velike Britanije bilo vezano za putovanja na međunarodnom nivou kasnije u toku godine. Od 15 anketiranih zemalja samo je Nemačka imala najveći procenat korisnika, koji su tokom protekle sedmice “kliknuli” na neki hotel u inostranstvu sa namerom da rezervišu boravak.

Kako navodi grčki portal, sveobuhvatna vakcinacija neće imati uticaja samo na poverenje ljudi u putovanja, već će značajno uticati i na izbor odredišta.

Na globalnom nivou, 77% putnika je navelo da je veća verovatnoća da će putovati u inostranstvo ukoliko se vakcinišu, a 86% njih se odlučilo za domaća putovanja.

U Velikoj Britaniji je 29% anketiranih navelo da je mnogo verovatnije da će tokom 2021. godine putovati u inostranstvo nakon vakcinacije.

Da će putovati samo na odredišta za koja je potrebno da pre putovanja posetioci budu vakcinisani navelo je 26% anketiranih. Najveća očekivanja od destinacija u smislu ispunjenja ove mere bezbednosti imaju anketirani iz Australije, 32% i iz Sjedinjenih Američkih Država, 30%, dok samo 23% Britanaca ima takva očekivanja.

Nastavlja se trend domaćih putovanja

Iako se čini da turizam na međunarodnom nivou ove godine uzima maha, nije nužno da će se domaća putovanja tokom godine smanjiti.

Prve sedmice januara gotovo 70% onih, koji su kliknuli na neki hotel na pomenutom portalu su buduće putovanje rezervisali na lokalnom nivou, dok je period od maja do avgusta i dalje najpopularniji za domaća putovanja.

Dobra vest za destinacije i turističke agencije, koje žele privući domaće putnike je da gotovo dve trećine onih koji planiraju odmor 2021. godine još nisu rezervisali, što je 59% anketiranih.

Planiranje važnije nego ikad

Mnogi su maštali o svom sledećem odmoru više od 10 meseci tokom protekle godine. Na globalnom nivou, 74% putnika, što je tri četvrtine anketiranih, navelo je da će ove godine potrošiti više vremena na odabir destinacije.

Konkretno u Velikoj Britaniji je 67% anketiranih navelo da će provesti više vremena u izboru smeštaja, a 62% njih da će više vremena posvetiti čitanju kritika, dok je 60% njih navelo da će se potruditi da pronađe aktivnost koja im odgovara.

Skoro polovina ispitanika iz celog sveta, odnosno 47% njih i 49% anketiranih Britanaca navode da planiraju da večeraju u restoranima češće tokom 2021. nego 2020. godine.

,

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom.
Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "U 2021. ćemo putovati više, ali i drugačije: Evo koji su trendovi kada je turizam u pitanju". 
Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

“VINOMANIJA” ZLATIBOR 27.07.2024.GODINE PREZENTACIJA HYUNDAI “TUCSTON” – TERASA I PLATO ISPRED HOTELA PALISAD

Pridružite nam se na Festivalu  “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.

Kliknite ovde za sve oglase

pročitaj još sličnih vesti

Gradjani predlažu investicije za narednu godinu 

Praksa je pokazala da gradjani vole da se pitaju , odnosno da daju svoje sugestije I predloge o izgradnji nekih infrastrukturnih objekata koji nedostaju u njihovoj lokalnoj zajednici.

Prvi sneg nije doneo veće probleme u Užicu

Sneg koji je noćas i jutros padao na području Grada Užica, kao i na teritoriji užičkih seoskih mesnih zajednica, nije izazvao veće probleme. U višim delovima grada formiran je snežni pokrivač od deset… […]

Veče frule „Duša frularskih priča“

U organizaciji Muzičkog društva „Srpski Zlatoust“ i pod pokroviteljstvom Gradskog kulturnog centra i grada Užica, po treći put će biti organizovano tradicionalno veče frule pod nazivom „Duša frularskih priča“. U okviru bogatog muzičkog… […]

Brend  ,,Plodovi  Srbije” uskoro  bogatiji  za  api  centar

Brend  ,,Plodovi Srbije” čije  je  sedište  u  selu  Ježevica kod  Čačka  uskoro  će  postati  bogatiji  za  api  centar .  Izgradnja  prve  sertifikovane  api  komore  je  pri   kraju ,  a ponosna  vlasnica brenda  Danijela … […]

Samouki metereolog iz Buara

Sedamdesetogodišnji Rade Jocić, nekadašnji radnik fabrike Prvi Partizan Fasau, penzionerske dane u užičkom selu Buar provodi neumorno prikupljajući podatke o vremenu. Za prognoze samoukog meteorologa, meštani tvrde da su nepogrešive. Meštani Buara ne… […]

Kliknite ovde za sve vesti iz društva

pretraži sajt

Broj pregleda

Brojač
35

Pregleda do sada

Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu

Kliknite na znak plus

Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

VRATITE SE NA POČETAK STRANE

Impresum  •  Marketing  •  Kontakt informacije  •  Uslovi korišćenja  •  Politika privatnosti  •  Deklaracija o kolačićima  •  Pristup podacima 

2024 © Info Press - Sva prava zadržana. Web design by Real Media Factory

U 2021. ćemo putovati više, ali i drugačije: Evo koji su trendovi kada je turizam u pitanju

05/02/2021
Autor:
Info Press
Izvor: Telegraf.rs
Foto: Walppaper

Vakcinacija neće imati uticaja samo na poverenje ljudi u putovanja, već će značajno uticati i na izbor odredišta.

Međunarodna putovanja biće popularna u drugoj polovini 2021. godine, zaključak je istraživanja koje sproveo TripAdvisor na šest glavnih tržišta u svetu. 

Najverovatnije je da će putovanja u inostranstvo biti aktuelna ukoliko se ljudi vakcinišu, a mnogi se odlučuju i za lokalna putovanja.

Primetan je porast poverenja potrošača u međunarodna putovanja u drugoj polovini 2021. godine, uprkos međunarodnim ograničenjima, otkriva novo istraživanje TripAdvisora, koje je sprovedeno na 6 svetski najznačajnijih tržišta i to u Ujedinjenom kraljevstvu, Sjedinjenim Američkim Državama, Australiji, Italiji, Singapuru i Japanu, prenosi Tornosnews.

Na globalnom nivou, do sada su korisnici portala TripAdvisor zainteresovani za međunarodne destinacije od maja 2021. godine pa nadalje.U toku prethodne godine, većina zainteresovanih za ponuđene hotele na ovom portalu je bila vezana za domaće destinacije.

5 trendova zabeleženih tokom istraživanja

Prvo i osnovno što je primećeno jeste da su putnici naveli da planiraju putovanja u inostranstvo u drugoj polovini ove godine, ali je takođe primećeno da neće čekati poslednji trenutak da se organizuju. Rezultati istraživanja navode da je ovaj trend mnogo zastupljeniji kod građana Velike Britanije.

Čak 47% putnika iz celog sveta je navelo da tokom 2021. godine planira međunarodno putovanje. Konkretno, u Velikoj Britaniji ovaj procenat se povećao na 58%.

Od 6 anketiranih tržišta najverovatnije je da su britanski turisti već rezervisali odmor za ovu godinu. Tačnije, 16% Bitanaca izvršilo je rezervaciju, a svetski prosek je 11%.

Tokom prve nedelje januara je čak 85% klikova na hotele na portalu TripAdvisor iz Velike Britanije bilo vezano za putovanja na međunarodnom nivou kasnije u toku godine. Od 15 anketiranih zemalja samo je Nemačka imala najveći procenat korisnika, koji su tokom protekle sedmice “kliknuli” na neki hotel u inostranstvu sa namerom da rezervišu boravak.

Kako navodi grčki portal, sveobuhvatna vakcinacija neće imati uticaja samo na poverenje ljudi u putovanja, već će značajno uticati i na izbor odredišta.

Na globalnom nivou, 77% putnika je navelo da je veća verovatnoća da će putovati u inostranstvo ukoliko se vakcinišu, a 86% njih se odlučilo za domaća putovanja.

U Velikoj Britaniji je 29% anketiranih navelo da je mnogo verovatnije da će tokom 2021. godine putovati u inostranstvo nakon vakcinacije.

Da će putovati samo na odredišta za koja je potrebno da pre putovanja posetioci budu vakcinisani navelo je 26% anketiranih. Najveća očekivanja od destinacija u smislu ispunjenja ove mere bezbednosti imaju anketirani iz Australije, 32% i iz Sjedinjenih Američkih Država, 30%, dok samo 23% Britanaca ima takva očekivanja.

Nastavlja se trend domaćih putovanja

Iako se čini da turizam na međunarodnom nivou ove godine uzima maha, nije nužno da će se domaća putovanja tokom godine smanjiti.

Prve sedmice januara gotovo 70% onih, koji su kliknuli na neki hotel na pomenutom portalu su buduće putovanje rezervisali na lokalnom nivou, dok je period od maja do avgusta i dalje najpopularniji za domaća putovanja.

Dobra vest za destinacije i turističke agencije, koje žele privući domaće putnike je da gotovo dve trećine onih koji planiraju odmor 2021. godine još nisu rezervisali, što je 59% anketiranih.

Planiranje važnije nego ikad

Mnogi su maštali o svom sledećem odmoru više od 10 meseci tokom protekle godine. Na globalnom nivou, 74% putnika, što je tri četvrtine anketiranih, navelo je da će ove godine potrošiti više vremena na odabir destinacije.

Konkretno u Velikoj Britaniji je 67% anketiranih navelo da će provesti više vremena u izboru smeštaja, a 62% njih da će više vremena posvetiti čitanju kritika, dok je 60% njih navelo da će se potruditi da pronađe aktivnost koja im odgovara.

Skoro polovina ispitanika iz celog sveta, odnosno 47% njih i 49% anketiranih Britanaca navode da planiraju da večeraju u restoranima češće tokom 2021. nego 2020. godine.

Napiši komentar

komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "U 2021. ćemo putovati više, ali i drugačije: Evo koji su trendovi kada je turizam u pitanju". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

“VINOMANIJA” ZLATIBOR 27.07.2024.GODINE PREZENTACIJA HYUNDAI “TUCSTON” – TERASA I PLATO ISPRED HOTELA PALISAD

Pridružite nam se na Festivalu  “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

Pogledaj sve oglase

Pročitaj slične vesti

Gradjani predlažu investicije za narednu godinu 

Praksa je pokazala da gradjani vole da se pitaju , odnosno da daju svoje sugestije I predloge o izgradnji nekih infrastrukturnih objekata koji nedostaju u njihovoj lokalnoj zajednici.

Prvi sneg nije doneo veće probleme u Užicu

Sneg koji je noćas i jutros padao na području Grada Užica, kao i na teritoriji užičkih seoskih mesnih zajednica, nije izazvao veće probleme. U višim delovima grada formiran je snežni pokrivač od deset… […]

Veče frule „Duša frularskih priča“

U organizaciji Muzičkog društva „Srpski Zlatoust“ i pod pokroviteljstvom Gradskog kulturnog centra i grada Užica, po treći put će biti organizovano tradicionalno veče frule pod nazivom „Duša frularskih priča“. U okviru bogatog muzičkog… […]

Pogledaj sve vesti

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

VRATITE SE NA POČETAK STRANE
angle-double-up