U 2021. ćemo putovati više, ali i drugačije: Evo koji su trendovi kada je turizam u pitanju

U 2021. ćemo putovati više, ali i drugačije: Evo koji su trendovi kada je turizam u pitanju

05/02/2021

Autor: 

Info Press

Izvor: Telegraf.rs

Foto: Walppaper

Vakcinacija neće imati uticaja samo na poverenje ljudi u putovanja, već će značajno uticati i na izbor odredišta.

Međunarodna putovanja biće popularna u drugoj polovini 2021. godine, zaključak je istraživanja koje sproveo TripAdvisor na šest glavnih tržišta u svetu. 

Najverovatnije je da će putovanja u inostranstvo biti aktuelna ukoliko se ljudi vakcinišu, a mnogi se odlučuju i za lokalna putovanja.

Primetan je porast poverenja potrošača u međunarodna putovanja u drugoj polovini 2021. godine, uprkos međunarodnim ograničenjima, otkriva novo istraživanje TripAdvisora, koje je sprovedeno na 6 svetski najznačajnijih tržišta i to u Ujedinjenom kraljevstvu, Sjedinjenim Američkim Državama, Australiji, Italiji, Singapuru i Japanu, prenosi Tornosnews.

Na globalnom nivou, do sada su korisnici portala TripAdvisor zainteresovani za međunarodne destinacije od maja 2021. godine pa nadalje.U toku prethodne godine, većina zainteresovanih za ponuđene hotele na ovom portalu je bila vezana za domaće destinacije.

5 trendova zabeleženih tokom istraživanja

Prvo i osnovno što je primećeno jeste da su putnici naveli da planiraju putovanja u inostranstvo u drugoj polovini ove godine, ali je takođe primećeno da neće čekati poslednji trenutak da se organizuju. Rezultati istraživanja navode da je ovaj trend mnogo zastupljeniji kod građana Velike Britanije.

Čak 47% putnika iz celog sveta je navelo da tokom 2021. godine planira međunarodno putovanje. Konkretno, u Velikoj Britaniji ovaj procenat se povećao na 58%.

Od 6 anketiranih tržišta najverovatnije je da su britanski turisti već rezervisali odmor za ovu godinu. Tačnije, 16% Bitanaca izvršilo je rezervaciju, a svetski prosek je 11%.

Tokom prve nedelje januara je čak 85% klikova na hotele na portalu TripAdvisor iz Velike Britanije bilo vezano za putovanja na međunarodnom nivou kasnije u toku godine. Od 15 anketiranih zemalja samo je Nemačka imala najveći procenat korisnika, koji su tokom protekle sedmice “kliknuli” na neki hotel u inostranstvu sa namerom da rezervišu boravak.

Kako navodi grčki portal, sveobuhvatna vakcinacija neće imati uticaja samo na poverenje ljudi u putovanja, već će značajno uticati i na izbor odredišta.

Na globalnom nivou, 77% putnika je navelo da je veća verovatnoća da će putovati u inostranstvo ukoliko se vakcinišu, a 86% njih se odlučilo za domaća putovanja.

U Velikoj Britaniji je 29% anketiranih navelo da je mnogo verovatnije da će tokom 2021. godine putovati u inostranstvo nakon vakcinacije.

Da će putovati samo na odredišta za koja je potrebno da pre putovanja posetioci budu vakcinisani navelo je 26% anketiranih. Najveća očekivanja od destinacija u smislu ispunjenja ove mere bezbednosti imaju anketirani iz Australije, 32% i iz Sjedinjenih Američkih Država, 30%, dok samo 23% Britanaca ima takva očekivanja.

Nastavlja se trend domaćih putovanja

Iako se čini da turizam na međunarodnom nivou ove godine uzima maha, nije nužno da će se domaća putovanja tokom godine smanjiti.

Prve sedmice januara gotovo 70% onih, koji su kliknuli na neki hotel na pomenutom portalu su buduće putovanje rezervisali na lokalnom nivou, dok je period od maja do avgusta i dalje najpopularniji za domaća putovanja.

Dobra vest za destinacije i turističke agencije, koje žele privući domaće putnike je da gotovo dve trećine onih koji planiraju odmor 2021. godine još nisu rezervisali, što je 59% anketiranih.

Planiranje važnije nego ikad

Mnogi su maštali o svom sledećem odmoru više od 10 meseci tokom protekle godine. Na globalnom nivou, 74% putnika, što je tri četvrtine anketiranih, navelo je da će ove godine potrošiti više vremena na odabir destinacije.

Konkretno u Velikoj Britaniji je 67% anketiranih navelo da će provesti više vremena u izboru smeštaja, a 62% njih da će više vremena posvetiti čitanju kritika, dok je 60% njih navelo da će se potruditi da pronađe aktivnost koja im odgovara.

Skoro polovina ispitanika iz celog sveta, odnosno 47% njih i 49% anketiranih Britanaca navode da planiraju da večeraju u restoranima češće tokom 2021. nego 2020. godine.

,

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom.
Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "U 2021. ćemo putovati više, ali i drugačije: Evo koji su trendovi kada je turizam u pitanju". 
Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša

oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

“VINOMANIJA” ZLATIBOR 27.07.2024.GODINE PREZENTACIJA HYUNDAI “TUCSTON” – TERASA I PLATO ISPRED HOTELA PALISAD

Pridružite nam se na Festivalu  “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.

Kliknite ovde za sve oglase

pročitaj još sličnih vesti

STUDENTI FAKULTETA TEHNIČKIH NAUKA ZAUZELI DRUGO MESTO NA EVROPSKOM HUAWEI ICT TAKMIČENJU

U narednom periodu u nastavku takmičenja u  maju predstavljaće  Srbiju u Kini, gde će se takmičiti sa najboljim studentima na globalnom finalu .

“UNAPREĐENJE KORIŠĆENJA ODRŽIVE ENERGIJE U ZLATIBORSKOM REGIONU”

Kao jedan od rezultata, sada već više od decenije kontinuiranog rada lokalne samouprave  na unapredjenju energetske efikasnosti, u gradu Užicu osnovan je i Centar za energetsko savetovanje .

U ČAČKU PREDSTAVLJEN PROJEKAT MOBA- SNAGA ZAJEDNICE I ISTOIMENA APLIKACIJA

Moba  se  vraća u  modu,  slogan  je  specijalizovane  aplikacije   za  povezivanje  radne  snage  i  poslodavaca  u  poljoprivredu

MALO, ALI SLOŽNO SELO SOKOLIĆI

Nakon prolaska auto – puta Miloš Veliki, selo Sokolići poslednjih godina beleži porast broja stanovnika, grade se i privredni objekti, mada postoji jedan problem, voda, ali kažu, I to će biti rešeno

VREMENSKA PROGNOZA ZA SUBOTU, 05.04.2025. GODINE

Najviša temperatura biće između 16 i 20 stepeni.

Kliknite ovde za sve vesti iz društva

pretraži sajt

Broj pregleda

Brojač
35

Pregleda do sada

Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu

Kliknite na znak plus

Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

VRATITE SE NA POČETAK STRANE

Impresum  •  Marketing  •  Kontakt informacije  •  Uslovi korišćenja  •  Politika privatnosti  •  Deklaracija o kolačićima  •  Pristup podacima 

2025 © Info Press - Sva prava zadržana. Web design by Real Media Factory

U 2021. ćemo putovati više, ali i drugačije: Evo koji su trendovi kada je turizam u pitanju

05/02/2021
Autor:
Info Press
Izvor: Telegraf.rs
Foto: Walppaper

Vakcinacija neće imati uticaja samo na poverenje ljudi u putovanja, već će značajno uticati i na izbor odredišta.

Međunarodna putovanja biće popularna u drugoj polovini 2021. godine, zaključak je istraživanja koje sproveo TripAdvisor na šest glavnih tržišta u svetu. 

Najverovatnije je da će putovanja u inostranstvo biti aktuelna ukoliko se ljudi vakcinišu, a mnogi se odlučuju i za lokalna putovanja.

Primetan je porast poverenja potrošača u međunarodna putovanja u drugoj polovini 2021. godine, uprkos međunarodnim ograničenjima, otkriva novo istraživanje TripAdvisora, koje je sprovedeno na 6 svetski najznačajnijih tržišta i to u Ujedinjenom kraljevstvu, Sjedinjenim Američkim Državama, Australiji, Italiji, Singapuru i Japanu, prenosi Tornosnews.

Na globalnom nivou, do sada su korisnici portala TripAdvisor zainteresovani za međunarodne destinacije od maja 2021. godine pa nadalje.U toku prethodne godine, većina zainteresovanih za ponuđene hotele na ovom portalu je bila vezana za domaće destinacije.

5 trendova zabeleženih tokom istraživanja

Prvo i osnovno što je primećeno jeste da su putnici naveli da planiraju putovanja u inostranstvo u drugoj polovini ove godine, ali je takođe primećeno da neće čekati poslednji trenutak da se organizuju. Rezultati istraživanja navode da je ovaj trend mnogo zastupljeniji kod građana Velike Britanije.

Čak 47% putnika iz celog sveta je navelo da tokom 2021. godine planira međunarodno putovanje. Konkretno, u Velikoj Britaniji ovaj procenat se povećao na 58%.

Od 6 anketiranih tržišta najverovatnije je da su britanski turisti već rezervisali odmor za ovu godinu. Tačnije, 16% Bitanaca izvršilo je rezervaciju, a svetski prosek je 11%.

Tokom prve nedelje januara je čak 85% klikova na hotele na portalu TripAdvisor iz Velike Britanije bilo vezano za putovanja na međunarodnom nivou kasnije u toku godine. Od 15 anketiranih zemalja samo je Nemačka imala najveći procenat korisnika, koji su tokom protekle sedmice “kliknuli” na neki hotel u inostranstvu sa namerom da rezervišu boravak.

Kako navodi grčki portal, sveobuhvatna vakcinacija neće imati uticaja samo na poverenje ljudi u putovanja, već će značajno uticati i na izbor odredišta.

Na globalnom nivou, 77% putnika je navelo da je veća verovatnoća da će putovati u inostranstvo ukoliko se vakcinišu, a 86% njih se odlučilo za domaća putovanja.

U Velikoj Britaniji je 29% anketiranih navelo da je mnogo verovatnije da će tokom 2021. godine putovati u inostranstvo nakon vakcinacije.

Da će putovati samo na odredišta za koja je potrebno da pre putovanja posetioci budu vakcinisani navelo je 26% anketiranih. Najveća očekivanja od destinacija u smislu ispunjenja ove mere bezbednosti imaju anketirani iz Australije, 32% i iz Sjedinjenih Američkih Država, 30%, dok samo 23% Britanaca ima takva očekivanja.

Nastavlja se trend domaćih putovanja

Iako se čini da turizam na međunarodnom nivou ove godine uzima maha, nije nužno da će se domaća putovanja tokom godine smanjiti.

Prve sedmice januara gotovo 70% onih, koji su kliknuli na neki hotel na pomenutom portalu su buduće putovanje rezervisali na lokalnom nivou, dok je period od maja do avgusta i dalje najpopularniji za domaća putovanja.

Dobra vest za destinacije i turističke agencije, koje žele privući domaće putnike je da gotovo dve trećine onih koji planiraju odmor 2021. godine još nisu rezervisali, što je 59% anketiranih.

Planiranje važnije nego ikad

Mnogi su maštali o svom sledećem odmoru više od 10 meseci tokom protekle godine. Na globalnom nivou, 74% putnika, što je tri četvrtine anketiranih, navelo je da će ove godine potrošiti više vremena na odabir destinacije.

Konkretno u Velikoj Britaniji je 67% anketiranih navelo da će provesti više vremena u izboru smeštaja, a 62% njih da će više vremena posvetiti čitanju kritika, dok je 60% njih navelo da će se potruditi da pronađe aktivnost koja im odgovara.

Skoro polovina ispitanika iz celog sveta, odnosno 47% njih i 49% anketiranih Britanaca navode da planiraju da večeraju u restoranima češće tokom 2021. nego 2020. godine.

Napiši komentar

komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "U 2021. ćemo putovati više, ali i drugačije: Evo koji su trendovi kada je turizam u pitanju". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša

oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

“VINOMANIJA” ZLATIBOR 27.07.2024.GODINE PREZENTACIJA HYUNDAI “TUCSTON” – TERASA I PLATO ISPRED HOTELA PALISAD

Pridružite nam se na Festivalu  “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine

Pogledaj sve oglase

Pročitaj slične vesti

STUDENTI FAKULTETA TEHNIČKIH NAUKA ZAUZELI DRUGO MESTO NA EVROPSKOM HUAWEI ICT TAKMIČENJU

U narednom periodu u nastavku takmičenja u  maju predstavljaće  Srbiju u Kini, gde će se takmičiti sa najboljim studentima na globalnom finalu .

“UNAPREĐENJE KORIŠĆENJA ODRŽIVE ENERGIJE U ZLATIBORSKOM REGIONU”

Kao jedan od rezultata, sada već više od decenije kontinuiranog rada lokalne samouprave  na unapredjenju energetske efikasnosti, u gradu Užicu osnovan je i Centar za energetsko savetovanje .

U ČAČKU PREDSTAVLJEN PROJEKAT MOBA- SNAGA ZAJEDNICE I ISTOIMENA APLIKACIJA

Moba  se  vraća u  modu,  slogan  je  specijalizovane  aplikacije   za  povezivanje  radne  snage  i  poslodavaca  u  poljoprivredu

Pogledaj sve vesti

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

VRATITE SE NA POČETAK STRANE
angle-double-up