Bilo da kupujete za vas ili vašu firmu, sada imate mogućnost da potpuno besplatno pronalazite najbolje ponude. Sve je počelo kao slučajna ideja, a sada je postala veoma tražena platforma.
Mala preduzetnica iz Čačka, mala po obimu firme, nimalo mala kada je reč o njenoj humanosti, napravila je aplikaciju nedavno zbog toga što je prvenstveno tražila za sebe nešto što nigde nije mogla da nađe.
– Radim kao šef nabavke u jednom velikom ugostiteljskom preduzeću, koje ima deset različitih objekata, posao je stresan, dinamičan i iziskuje baš puno vremena. U jednom trenutku sam pomislila zašto ne postoji nešto da mogu samo da ukucam šta mi treba i dobijem ponudu i onda odaberem robu. Onda sam pomislila: Ok, nema. Napraviću ja – priča za Telegraf Biznis Branislava Radojčić.
Napravila je platformu uz pomoć jednog programera, i krenula polako – prvo da Gugl prepozna aplikaciju, sve postepeno. Međutim, desila se korona, na sreću, ili nažalost.
– Sada je ovo odlična prilika za privrednike da prevaziđu ovu situaciju – priča ona. Dobila je podršku od Naučno tehnološkog parka, kao i Privredne Komore u Čačku.
Aplikacija funkcioniše tako što kada neko pošalje upit, podaci se generišu i filtriraju.
– Imala sam ljude koji su platili i godišnju članarinu, ali sa ovom situacijom, odlučila da sam bude besplatno. Spremna sam da snosim troškove, jer mislim da je humano, altruistički i mislim da će nekome da pomogne – priča nam ona.
Dovoljno je samo da besplatno registrujete nalog na portalu ponuda-potraznja i navedete proizvod ili uslugu za koju ste zainteresovani. Ponuda stiže u najkraćem mogućem roku.
Sam sevis je konstruisan na jednostavan način i funkcioniše tako što osoba , bilo u svoje ime (kao fizičko lice) ili u ime kompanije koju predstavlja, posle kreiranja besplatnog korisničkog naloga za kupce čekira od ponuđenih kategorija onu robu ili usluge za koje bi želela da dobije ponude. To se u programu obradi i automatski stiže na mail adresu kompanije koja prodaje baš taj proizvod ili uslugu.
Do sada su firme koje se predstavljaju kao ponuđači plaćale članarinu za aktivaciji korisničkog naloga za prodavce, a od sada, kao što sama Branislava kaže, zbog novonastale situacije odlučila je da ta usluga bude besplatna za sve one koji nisu u mogućnosti da je plate iz bilo kog razloga dok traje vanredno stanje.
Najveci benefit za firme je ušteda vremena u pronalaženju novih kupaca, naročito u ovom trenutku, kada posao tradicionalnog komercijaliste gotovo da nije moguće obavljati.