“Elektroprivreda Srbije” je saopštila da će u toku vanrednog stanja zbog epidemije koronavirusa uložiti maksimalne napore da u okviru redovnih aktivnosti očita brojila svih kupaca, poštujući sve mere zaštite.
Da bi se smanjila mogućnost kontakta i dodatno zaštitilo zdravlje građana “Elektroprivreda Srbije” moli sve kupce da zaključno sa 1. aprilom očitaju stanje na svom mernom uređaju i da istaknu stanje brojila i datum očitavanja na vidnom mestu na ulazu u svoje objekte, saopštio je EPS.
Pored toga, mogu u narednim danima da jave stanje sa brojila pozivom na broj telefona koji je odštampan na računu, ili putem mejla slanjem podataka (ime i prezime, adresa, ED broj i stanje na brojilu, datum očitavanja) na meil drese prema lokaciji brojila.
Adrese za distributivna područja su: područje Beograda je info.centar@epsdistribucija.rs, za područje Vojvodine prijavastanja.ev@eps.rs, za područje Kraljeva prijavastanja.kv@eps.rs, za područje Kragujevca prijava.stanja.kg@eps.rs i za područje Niša stanja.jugoistok@eps.rs.
U saopštenju se ističe da EPS kao društveno odgovorna kompanija moli kupce da iskoriste ovu mogućnost i jave očitano stanje brojila čime će se dodatno osigurati tačnost i ispravnost računa.
“Apelujemo na sve građane da budu odgovorni i striktno poštuju mere države donete zarad sprečavanja širenja korona virusa. Sve aktivnosti Elektroprivrede Srbije usmerene su tako da su i u ovim vanrednim okolnostima obezbeđeni stabilna proizvodnja i nesmetano snabdevanje električnom energijom za privredu i građane Srbije”, navodi se u saopštenju.