Međunarodni biro Svetskog poštanskog saveza (SPS) dodelio je JP “Pošta Srbije” zlatni A sertifikat za upravljanje kvalitetom u međunarodnom poštanskom saobraćaju, čime se potvrđuje da Pošta Srbije u svemu ispunjava najviše međunarodne standarde i propise u obavljanju međunarodnog poštanskog saobraćaja, odnosno, da se prijem, prerada, prenos i uručenje poštanskih pošiljaka u međunarodnom poštanskom saobraćaju pruža strogo u skladu sa definisanim aktima i po najvišim standardima Svetskog poštanskog saveza.
– Zlatni standard je dokaz konstantnog i predanog rada zaposlenih u Pošti Srbije. Ovo odlikovanje Svetskog poštanskog saveza ohrabruje da održimo postignuti nivo kvaliteta, kao i da nastavimo da se posvećeno bavimo poboljšanjem i unapređenjem usluga za naše korisnike, a da istovremeno, kao zemlja osnivač Svetskog poštanskog saveza, doprinosimo unapređenju kvaliteta usluge na globalnom nivou, rame uz rame sa najboljima – izjavila je Mira Petrović, v. d. direktora Pošte Srbije.
Sertifikat nivoa A (Zlato) je najvišeg ranga i SPS ga dodeljuje poštanskim upravama za koje se, na osnovu metodologije za sertifikovanje upravljanja kvalitetom, utvrdi da poštuju najviše međunarodne standarde i procedure u poštanskom saobraćaju, i traje tri godine. Osim zlatnog, postoje i srebrni i bronzani nivo kvaliteta.
Zlatni standard će Pošti Srbije biti zvanično uručen na 27. Kongresu Svetskog poštanskog saveza, u avgustu ove godine u Abidžanu, Obala Slonovače. O tome je v. d. direktora Pošte Srbije Miru Petrović zvaničnim pismom obavestio generalni direktor Svetskog poštanskog saveza Bišar Husein, uz izraze zahvalnosti na doprinosu kvalitetu i unapređivanju međunarodnog poštanskog saobraćaja.