U Čačku je danas održana edukativna radionica o digitaliazaciji poslovanja i uvođenju e-računa u organizaciji kompanije „Docloop – servis moj e-račun“. Servis moj e-račun je najveća mreža u centralnoj i jugositočnoj Evropi za razmenu elektronskih računa i ostalih e-dokumenata između dobavljača i kupaca. Pruža korisnicima zaokruženi proces od izdavanja, preuzimanja do protoka elektronskog dokumenta, kao i njegovo skladištenje u arhivi.
Vlasnica
agnecije „Office Conto 032“ Mila Maslarević, učesnica radionice, kaže da njena
firma već ima iskustva u svetu digitalne ekonomije i preporučuje svim pravnim
licima da se na vreme pripreme i pokrenu elektronsku razmenu računa. Među
prednostima, ističe efikasnost i niže troškove.
“Smatram da je ovo jako dobra stvar. Malo je koplikovanije za ljude koji se time ne bave. Mi se već time bavimo. Koristimo e-portal Poreske uprave, elektronsko bankarstvo i smatram da će upotreba e-računa uveliko olakšati moje poslovanje, samo ako bi to uspelo da zaživi svuda, a ne samo kod nas koji se time bavimo. Digitalizacijom poslovanja štedimo vreme, izbegavamo čekanje u bankama, na šalterima, nećemo slati račune u Poštu, nećemo ići u Poštu, jednostavno ćemo raditi sve iz svoje kancelarije”, poručuje Mila Maslarević.
Iz
kompanije Docloop poručuju da se vođenje poslovne evidencije mora
digitalizovati i objašnjavaju da je elektronski račun identičan onom na papiru
s tim što se za razliku od njega kreira uz pomoć računara i kao takav
prosleđuje kupcu.
“Kupac račun automatski može preuzeti u elektronskom obliku s tom razlikom što je takav dokument u Pdf formatu, odnosno slikovnom obliku i strukturnom xml obliku pa ima i mogućnost automatskog učitavanja čime dovodi do toga da nije neophodno manuelno prekucavati sam dokument, a kasnije se može i automtski arhivirati, kao takav”, objašnjava menadžer tehničke podrške i partnerske mreže u kompaniji Docloop, Nenad Solujić.
Važan deo uvođenja elektronskog računa jeste nivo zaštite podataka, a iz Docloop-a uvervaju da je ovaj način razmene dokumenata potpuno siguran. Jedna od prednosti jeste i svođenje grešaka na minimum.
“Na ovaj način, razmena dokumenata jeste povoljnija u odnosu na trenutni način poslovanja, kako to najčešće firme šalju dokumente putem Pošte. Na ovaj način direktno iz programa koji oni već koriste, zajednički sa integracijom našeg servisa, omogućava se elektronsko slanje dokumenata koje je daleko zaštićenije, a pri tom i povoljnije u odnosu na trenutno poslovanje”, zaključuje Solujić.
Kompanija Docloop održala je treću edukaciju o digitalizaciji poslovanja i uvođenja elektronskih računa u Čačku, a već preko 60 radionica na teritoriji Srbije. Na osnovu toga, zaključuju, postoji veliko interesovanje svih pravnih lica bez obzira da li su privatna ili javna preduzeća.
Podsetimo,
Zakon o računovodstvu predviđa uvođenje obaveznih e-faktura u Srbiji od 1.
januara 2022. godine.
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "U Čačku održana radionica o uvođenju e-računa". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.
U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.
Braća Miloš i Mladen Pavlović bave se i proizvodnjom domaćih proizvoda. Gosti mogu da očekuju tradicionalne dragačevske specijalitete po kojima je poznat ovaj kraj.
U Čačku je danas održana edukativna radionica o digitaliazaciji poslovanja i uvođenju e-računa u organizaciji kompanije „Docloop – servis moj e-račun“. Servis moj e-račun je najveća mreža u centralnoj i jugositočnoj Evropi za razmenu elektronskih računa i ostalih e-dokumenata između dobavljača i kupaca. Pruža korisnicima zaokruženi proces od izdavanja, preuzimanja do protoka elektronskog dokumenta, kao i njegovo skladištenje u arhivi.
Vlasnica
agnecije „Office Conto 032“ Mila Maslarević, učesnica radionice, kaže da njena
firma već ima iskustva u svetu digitalne ekonomije i preporučuje svim pravnim
licima da se na vreme pripreme i pokrenu elektronsku razmenu računa. Među
prednostima, ističe efikasnost i niže troškove.
“Smatram da je ovo jako dobra stvar. Malo je koplikovanije za ljude koji se time ne bave. Mi se već time bavimo. Koristimo e-portal Poreske uprave, elektronsko bankarstvo i smatram da će upotreba e-računa uveliko olakšati moje poslovanje, samo ako bi to uspelo da zaživi svuda, a ne samo kod nas koji se time bavimo. Digitalizacijom poslovanja štedimo vreme, izbegavamo čekanje u bankama, na šalterima, nećemo slati račune u Poštu, nećemo ići u Poštu, jednostavno ćemo raditi sve iz svoje kancelarije”, poručuje Mila Maslarević.
Iz
kompanije Docloop poručuju da se vođenje poslovne evidencije mora
digitalizovati i objašnjavaju da je elektronski račun identičan onom na papiru
s tim što se za razliku od njega kreira uz pomoć računara i kao takav
prosleđuje kupcu.
“Kupac račun automatski može preuzeti u elektronskom obliku s tom razlikom što je takav dokument u Pdf formatu, odnosno slikovnom obliku i strukturnom xml obliku pa ima i mogućnost automatskog učitavanja čime dovodi do toga da nije neophodno manuelno prekucavati sam dokument, a kasnije se može i automtski arhivirati, kao takav”, objašnjava menadžer tehničke podrške i partnerske mreže u kompaniji Docloop, Nenad Solujić.
Važan deo uvođenja elektronskog računa jeste nivo zaštite podataka, a iz Docloop-a uvervaju da je ovaj način razmene dokumenata potpuno siguran. Jedna od prednosti jeste i svođenje grešaka na minimum.
“Na ovaj način, razmena dokumenata jeste povoljnija u odnosu na trenutni način poslovanja, kako to najčešće firme šalju dokumente putem Pošte. Na ovaj način direktno iz programa koji oni već koriste, zajednički sa integracijom našeg servisa, omogućava se elektronsko slanje dokumenata koje je daleko zaštićenije, a pri tom i povoljnije u odnosu na trenutno poslovanje”, zaključuje Solujić.
Kompanija Docloop održala je treću edukaciju o digitalizaciji poslovanja i uvođenja elektronskih računa u Čačku, a već preko 60 radionica na teritoriji Srbije. Na osnovu toga, zaključuju, postoji veliko interesovanje svih pravnih lica bez obzira da li su privatna ili javna preduzeća.
Podsetimo,
Zakon o računovodstvu predviđa uvođenje obaveznih e-faktura u Srbiji od 1.
januara 2022. godine.
Napiši komentar
komentari
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "U Čačku održana radionica o uvođenju e-računa". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Braća Miloš i Mladen Pavlović bave se i proizvodnjom domaćih proizvoda. Gosti mogu da očekuju tradicionalne dragačevske specijalitete po kojima je poznat ovaj kraj.
Ovaj web sajt koristi kolačiće kako bi izvršavao određene funkcionalnosti, te radi analize poseta i prilagođavanja sadržaja. Načini prikupljanja, obrade i upravljanja ličnim podacima, definisani su dokumentom Politika privatnosti.
Obavezni kolačići
Obavezni kolačići su oni koji omogućavaju neometan rad sajta. Drugačije se nazivaju i funkcionalnim kolačićima. Njihovim isključivanjem ispravan rad ovog sajta ne bi bio moguć, te se oni nalaze u ovoj kategoriji obaveznih.
Ukoliko isključite ove kolačiće, nećemo biti u mogućnosti da zapamtimo vaša podešavanja privatnosti i obaveštenje o kolačićima biće iznova učitano na svakoj stranici koju posetite.
Analitički i marketinški kolačići
Ovi kolačići nam omogućavaju da prikupimo podatke o načinima korišćenja sajta i dalje unapređujemo sajt, kako bismo mogli da pružimo korisne i kvalitetne informacije, te pozitivna i personalizovana korisnička iskustva.
Molimo vas odobrite obavezne kolačiće kako bismo mogli da upamtimo vaša podešavanja.