Napravite fotografiju ili video iz prvog lica sa Zlatibora, Zlatara, Uvca, Tare, Drine, Golije, Mokre Gore, ili bilo kog drugog dela Zapadne Srbije, podelite ih na Instagramu ili Fejsbuku i možete osvojiti besplatni vikend u nekoj od prelepih destinacija ove regije.
Već dobro nam poznata kampanja na društvenim mrežama pod
nazivom “Moja Zapadna Srbija” koju je pokrenula regionalna Turistička
organizacija Zapadne Srbije u saradnji sa agencijom Etourism Consulting nakon
velikog uspeha u prethodne dve godine nastavlja se i u 2019. godini.
Suština kampanje jeste kreiranje digitalnog vizuelnog
sadržaja koji će kreirati sami turisti isključivo iz prvog lica, jer je to
perspektiva koja će najbolje prikazati potencijalnim turistima šta oni mogu
doživeti u Zapadnoj Srbiji i kako će ti doživljaj konkretno izgledati.
Od ove godine turistička regiju Zapadna Srbija pojačao je i
Grad Čačak tako da u konkurenciju za nagrade ulaze i fotografije iz ovog grada
i okoline: Ovčarsko-kablarske klisure, Atomske Banje, Ovčar Banje i drugih
znamenitih lokaliteta.
Inače, pored Čačka, turističku regiju Zapadne Srbije čine
Grad Užice, i opštine Bajina Bašta, Čajetina, Nova Varoš, Prijepolje, Lučani,
Sjenica, Kosjerić, Požega, Arilje i Ivanjica.u
Pored sadržaja koji kreiraju sami turisti kampanju prate i
kratke video priče o malim-velikim ljudima iz Zapadne Srbije, njihovom životu i
radu u regiji. U svega 60 sekundi svoje priče su do sada ispričali Željko
Sredić vlasnik etno sela Gostoljublje, glumac Milan Milosavljević koji je
zaštitno lice Nušićijade, Borivoje Šišović poznatiji kao „Zlatiborski žbun“,
vlasnik agencije Taratours Goran Glišić. Ove godine će biti snimljeno još
kratkih video priča a prva će biti iz Arilja.
I tako, dok turisti promovišu same turističke doživljaje
svojim fotografijama, ove kratke video priče promovišu zaljubljenost lokalnog
stanovništva u svoju regiju, što je i osnovni preduslov kvalitetnog turizma.
Kampanja #MojaZapadnaSrbija je do sada izgenerisala više od
20.000 sjajnih fotografija i kratkih video snimaka koji prikazuju najlepše
doživljaje iz Zapadne Srbije na Instagramu i Fejsbuku. Možete ih pogledati i
sami na ovom linku.
Za autore najlepših fotografija su obezbeđene izuzetno lepe
nagrade u vidu smeštaja u ovoj turističkoj regiji. Ove godine kampanja traje do
15. oktobra, a na kraju će najlepša fotografija osvojiti i glavnu nagradu.
Najlepše fotografije i segmenti video klipova će se naći u
promotivnom spotu regije Zapadna Srbija koji će biti prikazivan na sajmovima
širom sveta.
Kako da i vi učestvujete u kampanji i osvojite vredne
nagrade?
Da biste učestvovali u kampanji potrebno je da načinite samo
3 koraka:
1. Posetite
bilo koji deo Zapadne Srbije – Tara, Zlatar, Zlatibor, Uvac, Ivanjica, Užice,…
vi birate!
2. Napravite
fotografiju ili video iz prvog lica koji prikazuju neki od doživljaja iz
Zapadne Srbije;
3. Šerujte
na Instagramu ili Fejsbuku sa haštagom #MojaZapadnaSrbija.
Eto idealne prilike da baš vaša fotografija obiđe svet ali i
da ujedno osvojite i besplatan boravak u nekoj od destinacija prelepe Zapadne
Srbije!
Dodatne informacije o kampanji i pravila učestvovanja nalaze
se na www.mojazapadnasrbija.rs.