Deonica autoputa od Pakovraća do Požege do kraja godine
Deonica autoputa od Pakovraća do Požege do kraja godine
05/04/2024
Autor:
Info Press
Izvor: InfoPress
Foto: TV Lav
Deonica autoputa od Pakovraća do Požege trebalo bi da bude završena do kraja ove godine. U tunelu Laz završeni su glavni gradjevinski radovi, dok je u tunelu Munjino brdo preostalo da se probije oko 850 metara u obe tunelske cevi.
Deonica autoputa Pakovraće –Požega duga je 20 kilometara i ujedno je najteža i najzahtevnija za gradnju jer prolazi kroz težak geografski teren. Gotovo trećinu trase čine mostovi I tuneli. Na toj deonici grade se dva tunela od kojih je Laz jedan od najdužih najduži u Srbiji 2, 850 m I Munjino brdo 2780 m.
U tunelu Laz u toku su radovi na izradi završnih slojeva kolovozne konstukcije u obe tunelske cevi, a u delu gde su asfalterski radovi završeni u toku je elektromašinsko opremanje tunela. Peocena je da bi svi radovi u tom tunelu mogli da budu završeni do kraja leta.
“U obe tunelske cevi su izvedeni asfalterski radovi na izlaznoj polovini tunela, a na prethodnom delu se vrši završno ispitivanje hidrotehničkih instalacija I priprema za nastavak radova na kolovoznoj konstrukciji. Na delu gde su završeni asfalterski radovi vrši se montaža rasvete I ostale elektromašinske opreme tunela“, objašnjava Vladimir Petrović rukovodilac nadzorne službe na izgradnji autoputa Preljina-Požega.
Završetak kompletne deonice autoputa zavisi od dinamike radova u tunelu Munjino brdo. Dve tunelske cevi su ukupne dužine 5 119 metara, a do sada je završeno više od 73 odsto svih radova.
“Ovde je ostalo još da se probije I uradi primarna podgrada 490 metara u levoj tunelskoj cevi I 440 metara u desnoj. Radovi se odvijaju bez većih problema I zastoja I na završenom delu tunela, gde je završen iskop I primarna podgarda, izvodi se sekundarna podgrada. Ukoliko ne bude većih problema tokom izvodjenja radova očekujem da će se ovaj tunel završiti u okviru planirane dinamike, a to znači probijanje tunela do jeseni, a potom slede radovi na elektromašinskom I saobraćajnom opremanju tunela. U najboljem slučaju tunel bi mogao da bude pušten u saobraćaj krajem ove godine” ističe Vladimir Petrović rukovodilac nadzorne službe na izgradnji autoputa Preljina Požega.
Vladimir Petrović
Izmedju dva tunela je deonica duga oko 9 kilometara na kojoj je nekoliko najdužih mostova na trasi, više nadvožnjaka I veliki broj inženjerskih konstrukcija za osiguaranje kosina, useka I ta deonica se završava ulazom u tunel Munjino brdo.
“Ovaj most, izmedju dva tunela, je dužine 248 metara I na njemu se izvode završni radovi na kolovoznoj ploči I priprema za izolaterske radove. U pravcu Lučana se nalazi nadvožnjk na devijaciji 11 koji treba da obezbedi vezu lokalnog puta Markovica -Tijanje sa državnim putem Markovića –Pakovraće- Lučani” , kaže Vladimir Petrović rukovodilac nadzorne službe na izgradnji autoputa Preljina – Požega.
Planirani rokovi su premašeni jer je izvodjač imao probleme tokom gradnje zbog nerešenih imovinsko pravnih odnosa koji su sada rešeni pa se radovi obaljaju palniranom dinamikom.
Na celoj trasi deonice autoputa od Pakovraća do Požege angažovano je blizu 700 radnika, a u zavisnosti od radova na odredjenim pozicijama angažovani su i domaći podizvodjači. Radovi bi u zavisnosti od vremenskih prilika mogli da budu završeni do jeseni. Kompletni radovi zavise od geoloških uslova, a odnose se pre svega na dinamiku radove u tunelu Munjino brdo koji predstavlja najveći izazov na postojećoj trasi autoputa. U nastavku deonice porema Požegi, dugoj oko 3km, radi se na otvorenoj trasi, na mostovskim konstrukcijama I nasipu. Očekuje se da bi mogli da budu završeni do kraja kalendarske godine.
Radovi na delu auto puta od Preljine do Požege započeti su u maju 2019. godine. Do sada je završena I puštena u saobračaj deonica Preljna – Pakovraće ukupne dužine oko 12 km.
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Deonica autoputa od Pakovraća do Požege do kraja godine". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.
U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.
Sneg koji je noćas i jutros padao na području Grada Užica, kao i na teritoriji užičkih seoskih mesnih zajednica, nije izazvao veće probleme. U višim delovima grada formiran je snežni pokrivač od deset… […]
U organizaciji Muzičkog društva „Srpski Zlatoust“ i pod pokroviteljstvom Gradskog kulturnog centra i grada Užica, po treći put će biti organizovano tradicionalno veče frule pod nazivom „Duša frularskih priča“. U okviru bogatog muzičkog… […]
Brend ,,Plodovi Srbije” čije je sedište u selu Ježevica kod Čačka uskoro će postati bogatiji za api centar . Izgradnja prve sertifikovane api komore je pri kraju , a ponosna vlasnica brenda Danijela … […]
Sedamdesetogodišnji Rade Jocić, nekadašnji radnik fabrike Prvi Partizan Fasau, penzionerske dane u užičkom selu Buar provodi neumorno prikupljajući podatke o vremenu. Za prognoze samoukog meteorologa, meštani tvrde da su nepogrešive. Meštani Buara ne… […]
U MZ Kukići svečano predat na upotrebu novoizgradjeni teren za košarku. Investitor je ovdašnja mesna zajednica, a vrednost radova je 3,3 miliona dinara. U cilju stvaranja što boljih uslova i infrastrukture na seoskom… […]
Deonica autoputa od Pakovraća do Požege do kraja godine
05/04/2024
Autor:
Info Press
Izvor: InfoPress
Foto: TV Lav
Deonica autoputa od Pakovraća do Požege trebalo bi da bude završena do kraja ove godine. U tunelu Laz završeni su glavni gradjevinski radovi, dok je u tunelu Munjino brdo preostalo da se probije oko 850 metara u obe tunelske cevi.
Deonica autoputa Pakovraće –Požega duga je 20 kilometara i ujedno je najteža i najzahtevnija za gradnju jer prolazi kroz težak geografski teren. Gotovo trećinu trase čine mostovi I tuneli. Na toj deonici grade se dva tunela od kojih je Laz jedan od najdužih najduži u Srbiji 2, 850 m I Munjino brdo 2780 m.
U tunelu Laz u toku su radovi na izradi završnih slojeva kolovozne konstukcije u obe tunelske cevi, a u delu gde su asfalterski radovi završeni u toku je elektromašinsko opremanje tunela. Peocena je da bi svi radovi u tom tunelu mogli da budu završeni do kraja leta.
“U obe tunelske cevi su izvedeni asfalterski radovi na izlaznoj polovini tunela, a na prethodnom delu se vrši završno ispitivanje hidrotehničkih instalacija I priprema za nastavak radova na kolovoznoj konstrukciji. Na delu gde su završeni asfalterski radovi vrši se montaža rasvete I ostale elektromašinske opreme tunela“, objašnjava Vladimir Petrović rukovodilac nadzorne službe na izgradnji autoputa Preljina-Požega.
Završetak kompletne deonice autoputa zavisi od dinamike radova u tunelu Munjino brdo. Dve tunelske cevi su ukupne dužine 5 119 metara, a do sada je završeno više od 73 odsto svih radova.
“Ovde je ostalo još da se probije I uradi primarna podgrada 490 metara u levoj tunelskoj cevi I 440 metara u desnoj. Radovi se odvijaju bez većih problema I zastoja I na završenom delu tunela, gde je završen iskop I primarna podgarda, izvodi se sekundarna podgrada. Ukoliko ne bude većih problema tokom izvodjenja radova očekujem da će se ovaj tunel završiti u okviru planirane dinamike, a to znači probijanje tunela do jeseni, a potom slede radovi na elektromašinskom I saobraćajnom opremanju tunela. U najboljem slučaju tunel bi mogao da bude pušten u saobraćaj krajem ove godine” ističe Vladimir Petrović rukovodilac nadzorne službe na izgradnji autoputa Preljina Požega.
Vladimir Petrović
Izmedju dva tunela je deonica duga oko 9 kilometara na kojoj je nekoliko najdužih mostova na trasi, više nadvožnjaka I veliki broj inženjerskih konstrukcija za osiguaranje kosina, useka I ta deonica se završava ulazom u tunel Munjino brdo.
“Ovaj most, izmedju dva tunela, je dužine 248 metara I na njemu se izvode završni radovi na kolovoznoj ploči I priprema za izolaterske radove. U pravcu Lučana se nalazi nadvožnjk na devijaciji 11 koji treba da obezbedi vezu lokalnog puta Markovica -Tijanje sa državnim putem Markovića –Pakovraće- Lučani” , kaže Vladimir Petrović rukovodilac nadzorne službe na izgradnji autoputa Preljina – Požega.
Planirani rokovi su premašeni jer je izvodjač imao probleme tokom gradnje zbog nerešenih imovinsko pravnih odnosa koji su sada rešeni pa se radovi obaljaju palniranom dinamikom.
Na celoj trasi deonice autoputa od Pakovraća do Požege angažovano je blizu 700 radnika, a u zavisnosti od radova na odredjenim pozicijama angažovani su i domaći podizvodjači. Radovi bi u zavisnosti od vremenskih prilika mogli da budu završeni do jeseni. Kompletni radovi zavise od geoloških uslova, a odnose se pre svega na dinamiku radove u tunelu Munjino brdo koji predstavlja najveći izazov na postojećoj trasi autoputa. U nastavku deonice porema Požegi, dugoj oko 3km, radi se na otvorenoj trasi, na mostovskim konstrukcijama I nasipu. Očekuje se da bi mogli da budu završeni do kraja kalendarske godine.
Radovi na delu auto puta od Preljine do Požege započeti su u maju 2019. godine. Do sada je završena I puštena u saobračaj deonica Preljna – Pakovraće ukupne dužine oko 12 km.
Napiši komentar
komentari
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Deonica autoputa od Pakovraća do Požege do kraja godine". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Sneg koji je noćas i jutros padao na području Grada Užica, kao i na teritoriji užičkih seoskih mesnih zajednica, nije izazvao veće probleme. U višim delovima grada formiran je snežni pokrivač od deset… […]
U organizaciji Muzičkog društva „Srpski Zlatoust“ i pod pokroviteljstvom Gradskog kulturnog centra i grada Užica, po treći put će biti organizovano tradicionalno veče frule pod nazivom „Duša frularskih priča“. U okviru bogatog muzičkog… […]
Brend ,,Plodovi Srbije” čije je sedište u selu Ježevica kod Čačka uskoro će postati bogatiji za api centar . Izgradnja prve sertifikovane api komore je pri kraju , a ponosna vlasnica brenda Danijela … […]
Ovaj web sajt koristi kolačiće kako bi izvršavao određene funkcionalnosti, te radi analize poseta i prilagođavanja sadržaja. Načini prikupljanja, obrade i upravljanja ličnim podacima, definisani su dokumentom Politika privatnosti.
Obavezni kolačići
Obavezni kolačići su oni koji omogućavaju neometan rad sajta. Drugačije se nazivaju i funkcionalnim kolačićima. Njihovim isključivanjem ispravan rad ovog sajta ne bi bio moguć, te se oni nalaze u ovoj kategoriji obaveznih.
Ukoliko isključite ove kolačiće, nećemo biti u mogućnosti da zapamtimo vaša podešavanja privatnosti i obaveštenje o kolačićima biće iznova učitano na svakoj stranici koju posetite.
Analitički i marketinški kolačići
Ovi kolačići nam omogućavaju da prikupimo podatke o načinima korišćenja sajta i dalje unapređujemo sajt, kako bismo mogli da pružimo korisne i kvalitetne informacije, te pozitivna i personalizovana korisnička iskustva.
Molimo vas odobrite obavezne kolačiće kako bismo mogli da upamtimo vaša podešavanja.