Direktan razgovor sa sugrađanima u svom kabinetu, gradonačelnik Kraljeva dr Predrag Terzić organizuje barem jednom sedmično, već sedmu godinu mandata, u želji da pruži pomoć i adekvatnu podršku u rešavanju problema.
U saradnji sa nadležnim javnim preduzećima i ustanovama ili odeljenjima i službama Gradske uprave grada Kraljeva, u zavisnosti da li se radi o nerešenim situacijama i inicijativama koje se odnose na svakodnevni život ili se tiču delokruga rada lokalne samouprave, Terzić sa građanima razmatra na koji način Grad može da im izađe u susret.
Ove godine, više od 380 građana iznelo je gradonačelniku probleme i zatražilo pomoć u vezi sa zasnivanjem radnog odnosa, ostvarivanjem prava iz oblasti socijalnih davanja, dečje zaštite, boračke zaštite, učeničkog i studentskog standarda, ali i kako bi ostvarili pravo na sredstva za finansiranje odnosno sufinansiranje projekata i organizaciju manifestacija. Građani nekada nisu zadovoljni radom pojedinaca ili institucija i smatraju da je kabinet gradonačelnika adresa na koju se u tom slučaju treba obratiti. Nekada bi na razgovor došli i da zahvale za pruženu pomoć. Samo u avgustu na prijemu su bile 44 osobe, a prvog dana septembra gradonačelnik je razgovarao sa četrnaest sugrađana.
Broj građana koji traže prijem kod gradonačelnika možda bi bio i veći da prvi čovek Kraljeva ne izlazi u susret svojim sugrađanima i odgovaranjem na njihova pitanja, zahteve i molbe putem elektronske pošte. U nekim situacijama, zahtevi stranaka budu rešeni ovim putem ili bivaju prosleđeni gradskim službama odnosno lokalnim i republičkim ustanovama i preduzećima na dalju nadčležnost, uz obavezu da i Kabinet gradonačelnika, kao i, naravno, tražioce informacija, obaveste o postupanju. Ako građani smatraju da je rešavanje zahteva ipak brže i lakše u direktnom razgovoru sa gradonačelnikom, svakako mogu da zakažu prijem, na koji već tokom naredne sedmice budu pozvani.
Prvi čovek grada Kraljeva ističe da su vrata njegovog kabineta uvek otvorena za sve sugrađane, kao i da će nastaviti sa praksom da posveti vreme, po potrebi jednom ili i više puta nedeljno, za direktne razgovore sa sugrađanima.
Prema njegovim rečima, kako bi građani u što kraćem roku dobili odgovor odnosno neophodne informacije, u zavisnosti od složenosti zahteva kojim su se obratili, izuzetno je važna saradnja gradskih institucija.
Terzić ističe da je neophodno posvetiti pažnju navedenim predlozima, sugestijama, zahtevima i molbama, pohvalama ili kritikama, kako bi iskoristili mehanizme kojima Grad raspolaže i na taj način pomogli pri rešavanju svakog zahteva ponaosob