Mihajlovićeva: Naši građevinari su izgradili veličanstven auto-put
Mihajlovićeva: Naši građevinari su izgradili veličanstven auto-put
19/05/2019
Autor:
Info Press
Izvor: MGSI
Foto: MGSI
Potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, prof. dr Zorana Mihajlović, rekla je da je puštanje celog južnog kraka Кoridora 10 pobeda graditelja koji su izgradili moderan auto-put na najtežem gradilištu u Evropi, ali i pobeda Srbije, koja završava svoj najveći infrastrukturni projekat.
“Danas Srbija treba da bude ponosna, i naši građevinari, koji su izgradili veličanstven auto-put na najlepšoj i najtežoj deonici u Evropi, ali i svi naši građani, jer za Srbiju nema važnijeg puta od Кoridora 10. Uspeli smo da završimo najveći projekat u zemlji, koji se radio 30 godina i bez kojeg ni region ni Evropa nisu mogli biti u potpunosti saobraćajno povezani. Završetkom Кoridora 10 od Horgoša do Preševa otvorili smo novu stranicu i više ne gledamo unazad, već samo unapred, ka novim projektima, ka povezivanju, bržem razvoju i boljem životu naših građana”, rekla je Mihajlovićeva.
Potpredsednica Vlade je, zajedno sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem, premijerkom Anom Brnabić i članovima Vlade, predstavnicima izvođača i finansijera gradnje Кoridora 10, diplomatskog kora i visokim zvanicama iz zemlje i inostranstva, obišla celu trasu auto-puta kroz Grdeličku klisuru koja je večeras puštena u saobraćaj.
Obraćajući se na lokaciji Momin kamen predstavnicima izvođača, alpinistima koji su radili na izgradnji i novinarima, Mihajlovićeva je rekla da je u pitanju jedna od najlepših i najtežih tačaka na trasi kroz Grdeličku klisuru.
“Da bismo danas mogli da prođemo ovuda, bio je potreban ogroman rad minera i alpinista koji su uklonili veliki deo ovog brda višeg od 110 metara, sa više od 100 miniranja i potrošenih 100 tona eksploziva. Odavde je uklonjeno više od 650.000 kubika kamena, odvezeno je čak 65.000 kamiona prepunih kamena, koje kad bismo poređali u kolonu, njen početak bi bio na Horgošu, a kraj u Preševu i još koji kilometar dalje”, rekla je Mihajlovićeva, i zahvalila na tome što je u svakom trenutku postojala podrška predsednika Srbije i Vlade Srbije za izgradnju auto-puta kroz Grdelicu i spremnost da se pomogne u rešavanju problema.
Ona je dodala da će sve što je na ovoj lokaciji ući u knjige, možda i u legende, poput onih koje već postoje o ovom mestu.
“Nema vojske koja ovde nije prolazila, ovo je mesto velikih ljubavi i nesreća. Кamen na kojem stojimo danas nalazi se i na vojničkom groblju naših Solunaca na Zejtinliku. Nekad je na ovom mestu stajala stena, kamena statua devojke sa korpom, Mome, koja je zbog nesrećne ljubavi ovde i nastradala. Ona istorija koju danas pišemo i koja će ostati iza nas jeste priča o hrabrim i sposobnim graditeljima koji su kroz Momin kamen, koji su zvali i “zla dolina” i “balkanska lepotica”, izgradili najmoderniji auto-put i na to treba da budemo ponosni”, rekla je Mihajlovićeva.
“Hvala inženjerima, minerima, alpinistima, radnicima, projektantima i svima koji su doprineli da Srbija dobije moderan, bezbedan, i po svemu veličanstven auto-put. Ovo je pobeda svih vas koji ste gradili ovaj auto-put i ostavili nešto čemu će se diviti buduće generacije. U ovaj auto-put ugrađeni su vaše znanje, iskustvo, energija, rad i ljubav prema Srbiji, i na to možete da budete ponosni, kao što smo mi ponosni na vas”, rekla je potpredsednica Vlade.
Auto-put kroz Grdeličku klisuru u brojkama:
• 26,34 kilometra ukupna dužina auto-puta • 210.868 tona asfalta ugrađeno je u ovaj auto-put • 654.000 kubika kamena uklonjeno je sa Mominog kamena u Grdeličkoj klisuri • 36 mostova izgrađeno je na ovoj deonici • 15.146 m izgrađenih potpornih zidova • 7.500 m ukupna dužina izgrađenih kosina • 6.347 m regulacije reka • 5,798 m dužina svih mostova na ovoj deonici • 2.949 metara dužina tunela Predejane i Manajle i galerija • 1.808 metara dugačak je najduži drumski tunel u Srbiji, Manajle • 1.500 metara potpuno nove pruge kroz Grdeličku klisuru • 800 metara novoizgrađenog magistralnog puta • 645 metara dužina najdužeg mosta Vrla • 62 metra visina najvišeg stuba na mostu Vrla • 2 nove petlje, Predejane i Vladičin Han
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Mihajlovićeva: Naši građevinari su izgradili veličanstven auto-put". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.
U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.
Svake godine, pa tako i ove, obeležena je 83 godišnjica tragično nastradalim radnicima i građanima u Fabrici oružja i municije 22. novembra 1941. godine
Praksa je pokazala da gradjani vole da se pitaju , odnosno da daju svoje sugestije I predloge o izgradnji nekih infrastrukturnih objekata koji nedostaju u njihovoj lokalnoj zajednici.
Sneg koji je noćas i jutros padao na području Grada Užica, kao i na teritoriji užičkih seoskih mesnih zajednica, nije izazvao veće probleme. U višim delovima grada formiran je snežni pokrivač od deset… […]
U organizaciji Muzičkog društva „Srpski Zlatoust“ i pod pokroviteljstvom Gradskog kulturnog centra i grada Užica, po treći put će biti organizovano tradicionalno veče frule pod nazivom „Duša frularskih priča“. U okviru bogatog muzičkog… […]
Brend ,,Plodovi Srbije” čije je sedište u selu Ježevica kod Čačka uskoro će postati bogatiji za api centar . Izgradnja prve sertifikovane api komore je pri kraju , a ponosna vlasnica brenda Danijela … […]
Mihajlovićeva: Naši građevinari su izgradili veličanstven auto-put
19/05/2019
Autor:
Info Press
Izvor: MGSI
Foto: MGSI
Potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, prof. dr Zorana Mihajlović, rekla je da je puštanje celog južnog kraka Кoridora 10 pobeda graditelja koji su izgradili moderan auto-put na najtežem gradilištu u Evropi, ali i pobeda Srbije, koja završava svoj najveći infrastrukturni projekat.
“Danas Srbija treba da bude ponosna, i naši građevinari, koji su izgradili veličanstven auto-put na najlepšoj i najtežoj deonici u Evropi, ali i svi naši građani, jer za Srbiju nema važnijeg puta od Кoridora 10. Uspeli smo da završimo najveći projekat u zemlji, koji se radio 30 godina i bez kojeg ni region ni Evropa nisu mogli biti u potpunosti saobraćajno povezani. Završetkom Кoridora 10 od Horgoša do Preševa otvorili smo novu stranicu i više ne gledamo unazad, već samo unapred, ka novim projektima, ka povezivanju, bržem razvoju i boljem životu naših građana”, rekla je Mihajlovićeva.
Potpredsednica Vlade je, zajedno sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem, premijerkom Anom Brnabić i članovima Vlade, predstavnicima izvođača i finansijera gradnje Кoridora 10, diplomatskog kora i visokim zvanicama iz zemlje i inostranstva, obišla celu trasu auto-puta kroz Grdeličku klisuru koja je večeras puštena u saobraćaj.
Obraćajući se na lokaciji Momin kamen predstavnicima izvođača, alpinistima koji su radili na izgradnji i novinarima, Mihajlovićeva je rekla da je u pitanju jedna od najlepših i najtežih tačaka na trasi kroz Grdeličku klisuru.
“Da bismo danas mogli da prođemo ovuda, bio je potreban ogroman rad minera i alpinista koji su uklonili veliki deo ovog brda višeg od 110 metara, sa više od 100 miniranja i potrošenih 100 tona eksploziva. Odavde je uklonjeno više od 650.000 kubika kamena, odvezeno je čak 65.000 kamiona prepunih kamena, koje kad bismo poređali u kolonu, njen početak bi bio na Horgošu, a kraj u Preševu i još koji kilometar dalje”, rekla je Mihajlovićeva, i zahvalila na tome što je u svakom trenutku postojala podrška predsednika Srbije i Vlade Srbije za izgradnju auto-puta kroz Grdelicu i spremnost da se pomogne u rešavanju problema.
Ona je dodala da će sve što je na ovoj lokaciji ući u knjige, možda i u legende, poput onih koje već postoje o ovom mestu.
“Nema vojske koja ovde nije prolazila, ovo je mesto velikih ljubavi i nesreća. Кamen na kojem stojimo danas nalazi se i na vojničkom groblju naših Solunaca na Zejtinliku. Nekad je na ovom mestu stajala stena, kamena statua devojke sa korpom, Mome, koja je zbog nesrećne ljubavi ovde i nastradala. Ona istorija koju danas pišemo i koja će ostati iza nas jeste priča o hrabrim i sposobnim graditeljima koji su kroz Momin kamen, koji su zvali i “zla dolina” i “balkanska lepotica”, izgradili najmoderniji auto-put i na to treba da budemo ponosni”, rekla je Mihajlovićeva.
“Hvala inženjerima, minerima, alpinistima, radnicima, projektantima i svima koji su doprineli da Srbija dobije moderan, bezbedan, i po svemu veličanstven auto-put. Ovo je pobeda svih vas koji ste gradili ovaj auto-put i ostavili nešto čemu će se diviti buduće generacije. U ovaj auto-put ugrađeni su vaše znanje, iskustvo, energija, rad i ljubav prema Srbiji, i na to možete da budete ponosni, kao što smo mi ponosni na vas”, rekla je potpredsednica Vlade.
Auto-put kroz Grdeličku klisuru u brojkama:
• 26,34 kilometra ukupna dužina auto-puta • 210.868 tona asfalta ugrađeno je u ovaj auto-put • 654.000 kubika kamena uklonjeno je sa Mominog kamena u Grdeličkoj klisuri • 36 mostova izgrađeno je na ovoj deonici • 15.146 m izgrađenih potpornih zidova • 7.500 m ukupna dužina izgrađenih kosina • 6.347 m regulacije reka • 5,798 m dužina svih mostova na ovoj deonici • 2.949 metara dužina tunela Predejane i Manajle i galerija • 1.808 metara dugačak je najduži drumski tunel u Srbiji, Manajle • 1.500 metara potpuno nove pruge kroz Grdeličku klisuru • 800 metara novoizgrađenog magistralnog puta • 645 metara dužina najdužeg mosta Vrla • 62 metra visina najvišeg stuba na mostu Vrla • 2 nove petlje, Predejane i Vladičin Han
Napiši komentar
komentari
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Mihajlovićeva: Naši građevinari su izgradili veličanstven auto-put". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Svake godine, pa tako i ove, obeležena je 83 godišnjica tragično nastradalim radnicima i građanima u Fabrici oružja i municije 22. novembra 1941. godine
Praksa je pokazala da gradjani vole da se pitaju , odnosno da daju svoje sugestije I predloge o izgradnji nekih infrastrukturnih objekata koji nedostaju u njihovoj lokalnoj zajednici.
Sneg koji je noćas i jutros padao na području Grada Užica, kao i na teritoriji užičkih seoskih mesnih zajednica, nije izazvao veće probleme. U višim delovima grada formiran je snežni pokrivač od deset… […]
Ovaj web sajt koristi kolačiće kako bi izvršavao određene funkcionalnosti, te radi analize poseta i prilagođavanja sadržaja. Načini prikupljanja, obrade i upravljanja ličnim podacima, definisani su dokumentom Politika privatnosti.
Obavezni kolačići
Obavezni kolačići su oni koji omogućavaju neometan rad sajta. Drugačije se nazivaju i funkcionalnim kolačićima. Njihovim isključivanjem ispravan rad ovog sajta ne bi bio moguć, te se oni nalaze u ovoj kategoriji obaveznih.
Ukoliko isključite ove kolačiće, nećemo biti u mogućnosti da zapamtimo vaša podešavanja privatnosti i obaveštenje o kolačićima biće iznova učitano na svakoj stranici koju posetite.
Analitički i marketinški kolačići
Ovi kolačići nam omogućavaju da prikupimo podatke o načinima korišćenja sajta i dalje unapređujemo sajt, kako bismo mogli da pružimo korisne i kvalitetne informacije, te pozitivna i personalizovana korisnička iskustva.
Molimo vas odobrite obavezne kolačiće kako bismo mogli da upamtimo vaša podešavanja.